Sterkte!
Pfff⊠veel sterkte lieverd!
hoezo dit dan?
Echt heel erg kut! Heel veel sterkte!
oke ik ben nu serieus aan het nadenken of ik met blauwe of zwarte pen ga schrijven in de mascha jv planner.
Roze
Een glitsyglootsyfloof pen natuurlijk
Ik dacht eerst dat @Max bedoelt dat dan de kortste dag van het jaar is geweest, maar volgensmij is d e kortste dag altijd de 21e.
En schrijven met een blauwe pen
@Luzarl Sterkte!
@TantePollewop @Evert Gefeliciteerd!
Hahaha ik heb ook al een halve vlaai achter de kiezen. Gefeliciteerd!
Heel veel sterkte!!
Nee ik wil best wandelen. Maar ben net te veel van huis om in mân eentje een hondje te nemen. Dus ik wil een partner die dan thuis is op de tijden dat ik er niet ben zodat de hond gezelschap heeft en als ik terug ben naar huis gaat.
Vanaf de 21e worden de dagen pas weer langer, maar vanaf de 15e de middagen alweer langer, dus dan wordt het 's ochtends nog wel later licht, maar 's middags ook weer later donker! @Speurneus
@kali @anon28710462 was dat
@Edin Ja precies dat dus. Gewoon te lam om ook maar iets te doen. Vegeteren noem ik dat maar!
(jezus hoeveel forummers kan je taggen in een bericht)
Zoiets?
Bah, alsof alles tegelijk komt. Veel sterkte, ik hoop dat het allemaal weer goedkomt.
Ik heb ooit bij Zalando een duo pack gekocht met een zwarte en een grijze, ik zie ze daar niet meer op de website staan maar als je zoekt op jersey rok zwart kom je er een hoop tegen!
Heel veel sterkte.
Veel sterkte!
Sterkte
Wat gdvrdmm vervelend dat ik in een oud huis woon met een klote stoppenkast die doorslaat als ik én de water koker (kruik), én de oven (koekjes bakken) én het elektrische kacheltje aan heb. Dat is alles wat ik wil in de winter en het enige dat ik vraag