Dit schreef mijn juf van groep 3 in mijn poesiealbum en ik vond het wel schattig maar ook best raar want ik snapte het niet echt haha
Heel veel sterkte
Zitten de waterkoker en de oven op dezelfde groep? Grote kans dat de stoppen daarom doorslaan, misschien kun je de waterkoker ergens anders zetten als de oven ook aan staat.
Ja dat is het probleem wel denk ik, maar wij hebben maar twee groepen dus dan moet ik boven water koken
Dat is toch niet te doen, wel handig als je in bed ligt haha
blij dat iemand me eindelijk begrijpt
ik haat dit huis, het is oud en functioneert duidelijk niet (first world problems), maar mijn kerel kan na 13 jaar geen afscheid nemen
En verneukte huizenmarkt uiteraard
Ahww, ik heb een tijd terug een training aan een klant gegeven, en nu belt een van de deelnemers helemaal trots dat het hem nu zelf gelukt was. Thatâs it, geen vragen of iets verder, puur even aan de juf vertellen dat het hem gelukt was. Vind ik zo leuk
Door sporten het zinnetje (en deuntje) : donât kill my vibe and donât touch my weave, in mijn hoofd.
Of eigenlijk het hele liedje dem beats.
Ugh ik heb een paar allstars met plateau en altijd als ik die een tijdje niet heb gedragen en weer aan doe heb ik zooooân last van mijn voeten, blaren enzo, vet stom
Verdomme. Mijn vogel was vanochtend zĂł kalm dat ik er een naar gevoel over had dat ik weg moest. Kom ik 3 uur later thuis, ligt ie dood in zân kooitje
Wat naar, zeg. Sterkte.
Al 3 dagen gewerkt, en nu nog 3 werken, buhh ik heb behoefte aan weekend en veel slaap
Mijn werk gaat als uitzondering de werknemers wel een attentie toesturen door hoe alles is gegaan in deze tijden. Normaal krijgen we geen kerstpakket o.i.d.
Maar dit is alleen voor de mensen die in dienst zijn en niet de externe medewerkers en vind het toch zo flauw.
Aw nee wat zielig
Heel veel sterkte
Heel veel sterkte!
Wat flauw.
Ik had ooit baantje voor 6 maanden met paar anderen als uitzendkrachten en toen mochten wij ook niet mee met bedrijfsuitje. Het was bij de overheid.
Zelf maar met team wat geregeld, halve team bestond uit uitzendkrachten. Als ik niet ging studeren zou ik langer blijven.
Ik was ook ergens uitzendkracht voor paar weken en mijn leidinggevende deelde haar kerstpakket. Had echt niet gehoeven maar wel lief.
Bedrijf waar ik nu werk wordt iedereen meegenomen. Ook stagiaires met uitjes etc.
Ahw, leven die beestjes altijd maar zo kort?
Omggg ik zie net dat Taylor Swift nog een nieuw album uitbrengt vannacht (als aanvulling op Folklore) en ik ben zoooo excited. Doei kerstmuziek, hallo TayTay