Classic 2020: het hangt er vanaf of mijn moeder nog binnen 1,5 uur een negatieve corona-uitslag binnenkrijgt (besmetting in haar omgeving) of mijn ouders vanavond bij mij naar de online diploma-uitreiking kunnen kijken nadat ik vijf maanden geleden ben afgestudeerd
Ha ik wilde dit ook net komen posten!!! Ik ben echt zo benieuwd!!!
Indiaas maybe? Ik had pas superlekkere shahi paneer ergens besteld. En ook niet mega ongezond.
Ik was vergeten hoe kut koorts hebben voelt En ik wou dat ik nog studeerde en alleen mezelf ermee had.
Ik ga denk ik maar op zoek naar een luister verhaal. Geen energie om iets te kijken maar wil afgeleid worden van die pijntjes.
Edit: oja en hoe kan ik in deze staat naar een test straat toe. Echt leuke uitdaging.
Ik zit in de online ruimte te wachten voor mān mondeling examen, maar daar is verder niemand (ook de docent niet), dus nu vraag ik me af wat er gebeurt als hij niet komt .
Ik had vandaag een corona test en ze gebruikte dus nu zoān soort borsteltje ipv dat platte stokje. En die man heeft allebei mn neusgaten twee keer gedaan en daarna zat dat helemaal onder het bloed
Twee keer? Waarom? Zal hem eens twee keer poeren in beide neusgaten!
Wtf 2 keer!! Was 1 keer niet genoeg ofz? Blijkbaar doen ze ook niet meer in de keel hĆØ?
Ik ga zo weer rocycle doen en heb de hele week geoefend met de gewichten maar geloof niet dat ik de immense vooruitgang heb geboekt die ik voor ogen had.
Nee hij zei alleen huhhh ja je neus is veel kleiner dan normale mensen. Terwijl ik echt een dikke aardappel neus heb
Ik ben een zelfstandig ondernemer en ben een tijd terug benaderd door iemand die ambieert om hetzelfde beroep uit te oefenen als ik. Nu kom ik op haar site en zie ik dat ze twee dingen doet zoals ik ze ook doe op precies dezelfde manier. Mijn ideeƫn zijn niet bepaald origineel maar dit vind ik toch wel ergens irritant. Ik heb gewoon last van mijn ego, I guess.
Ik ben mezelf aan het overtuigen dat ik allerlei extra spul nodig heb van de ikea om zo te verantwoorden dat ik een zak daim chocola aan het bestellen ben
Blijkbaar een stroomstoring geweest toen ik op kantoor was (thank god), kon net precies zien wanneer en hoe lang want alle timers van alle kerstverlichting stonden nog op een bepaalde tijd en huis was stikdonker
Nee die zouden wel een stukje ouder moeten kunnen worden⦠komt nu ook geen nieuwe vogel meer.
Mijn vriend heeft net gezegd dat het eten wat ik voor hem had gekookt heel lekker was
Hij is super kritisch altijd en ik ben nu, op mijn 30e, pas een beetje aan het koken. De wonderen zijn de wereld nog niet uit, ik word nog eens een goede vrouw voor hem.
Bijna niemand wist dat die meid zwanger was, ik ben nog steeds in shock.
Ik dacht net even iets creatiefs te maken voor mijn secret santa loodje maar het lijkt net alsof het is gemaakt door een kind van 3 Oh well, hoop dat ze er om kan lachen
Misschien doet ze wel mee met I didnāt know I was pregnant en wist @grace het zelf ook niet
Morgen nog 1 dag werken en dan een week vakantieš. Kijk er zo naar uit! Ben helemaal gesloopt mentaal en fysiek.