Mijn vriend is echt een enoooorm pissig. Cyberpunk komt na super lang uit en Postnl doet de verdwijn truc weer. Vriend heeft nu al twintig keer benadrukt dat iedereen hem heeft en hij niet.
Wat leuk! Wat voor lekkers heb je voor hem klaargemaakt?
Wat rottig thuiskomen. Sterkte!
Via het werk van mijn vriend konden we ons aanmelden voor een online kerstdiner en nu is vanmiddag een doos van de Librije bezorgd met allemaal bakjes (sorry milieu…) ingrediënten en twee flessen wijn. En morgen komen dan de instructies via Zoom om het diner te bereiden. Meeeega veel zin in
Haha echt heel simpel eten, maar alsnog ben ik heel trots.
Gehaktballen met couscous . Couscous gewoon geweekt met kruiden, daarna een beetje limoensap erbij en erwten en wortel uit de diepvries erdoor heen gemixt.
Had echt mijn best gedaan op de gehaktballen, heb er constant bij gestaan zodat ze niet zouden uitdrogen. Weet niet of het algemene kennis is maar ketchup en mosterd door het gehakt is echt een goede combi.
De app Happn is best creepy? Mensen kunnen eigenlijk er van afleiding in welke straat/buurt je woont.
Schrik ook wat voor rare creepos hier om de buurt woont of rond hangt haha wtf…
Klopt, dat kan je gelukkig wel uitzetten tegenwoordig. Ik heb eens een keer (4 jaar terug) iemand aan de deur gehad die mij kruiste en is gaan zoeken. (ik woon in een doodlopende straat) Was echt een oude vent die het gelukkig geloofde dat ik het niet was! Heb daarna mijn naambordje weggehaald en de app verwijderd. Bah.
Ik heb hoofdpijn en nu besef ik me dat ik de gehele dag nog niks heb gedronken. Echt slim
@Luzarl Sterkte
Enorm! Bij ons(ook overheid trouwens) worden stagiaires wel gelijk intern aangenomen voor een bepaalde tijd dus die worden wel meegenomen. Twee jaar geleden werkte ik er nog via het uitzendbureau en hadden zij soms weer meer perks dan ik. Grappige was toen dat ik wel een kerstpakket via het uitzendbureau kreeg en de interne medewerkers weer niet. Bij ons team zelf wordt niemand uitgesloten als er uitjes of iets zijn maar met dingen die vanuit de directie komen zie je gelijk het verschil.
@Leverworst Dat komt door fiscale regelingen waardoor er geen budget is voor uitzendkrachten. Zij betalen jouw loon niet, maar het uitzendbureau dus er is budget bij je eigen werkgever.
Zelfs kosten voor uitzendkrachten zoals eten kon niet gedeclareerd worden bij de inhuurder maar moet bij je eigen werkgever/de verhuurder.
Ik vind het ook jammer maarja.
Nouja, geen idee of het hetzelfde is bij overheid als bij private sector bedrijven. Maar je budget is niet op het aantal personen, maar op loonsom. Opzich kun je daar met attenties wel rekening houden dat je bedrag p.p. iets lager (of je over een klein deel eindheffing betaalt voor overschrijden, iets uit je vrije ruimte haalt en gaat bruteren) is en je niemand uit sluit en gewoon op budgetteren. Is gewoon een keuze die je maakt om dat niet te doen.
Blijft bij jullie het bolletje van de chat ook blauw terwijl je het wel geopend hebben? Ik vind het stiekem heel storend maar krijg het dus niet weg.
Ja bij mij ook!
Wat rot van je vogel,sterkte!
Ik kreeg laatst allemaal spam berichten van de Telegraaf per mail. Werd er helemaal gek van en besloot mezelf uit te schrijven voor deze nieuwsbrief. Ik kon me niet herinnereb dat ik me ooit had ingeschreven, maar ik zocht er verder niet teveel achter. Nadien krijg ik elke dag echt een stuk of tien spamberichten van Intratuin, winacties, etcetera. Alsof mijn mail nu op een soort mailinglist staat. Meerdere malen geprobeerd de afzender te blokkeren, maar dat lukt gewoon met geen mogelijkheid. Zucht
Nou cyberpunk is binnen dus mijn vriend is blij. En het is gewoon alweer donderdag, deze week ging zo snel. Ik ga zo lekker de kerstboom optuigen
Waarom kan je niet aan een mandarijntje zien of voelen of ze lekker zijn of niet? 🥲
HAHA ik kon alle arm oefeningen!!! Me so strong me hulk
Lol we zagen net de staatsloterij reclame met Frummel de kitten. Frummel is onze werknaam voor de baby dus mijn vriend vindt dit een teken dat we een staatslot moeten kopen . Ik laat het jullie weten als we miljonair zijn straks.
ik zit naar foto’s van 2019 te kijken en kan wel janken, heb toen heb ik zoveel gereisd en ik mis dat zo
2020, I hate youuuu
#corona-lockdownzeikmodus uit