Wat je even kwijt wil #45

Soms heb je gewoon echt 112 dingen in gedachten die je nog moet doen / betalen / bedenken / verwerken & dat heb ik nu. Echt even helemaal klaar mee. Toe aan vakantie, even alles op een rijtje zetten.

Zo maar even douchen & muziek luisteren :headphones:. Heeft iemand nog tips voor afspeellijsten op Spotify? Ik ben zelf fan van Sad songs, Quality time & Chill time - dus een beetje in dat genre.

Crème fraiche is zuurder, qua vetpercentage is het wel hetzelfde als slagroom

1 like

Ik had een velletje bij mijn nagelriem en normaal gesproken knip ik die er altijd af, maar nu heb ik er aan zitten pulken en er af getrokken en nu voelt het alsof mijn hele vinger er zo afvalt. 🥲🥲🥲

Ja het is vetter en schift minder snel dan zure room dus kun je het in warme gerechten gebruiken, zure room is beter in koude.

1 like

Haha dit is echt zo’n klein “pijntje” dat echt alles overneemt :joy: dan kijk je naar je vinger en denk je: dat valt alles mee maar je voelt het constant en het doet gewoon écht zeer

4 likes

Chill Hits vind ik relaxt.

@Spaarlamp

Haha, ken je die meme:

46 likes

Zo maar echt :joy: vond het nooit een hele leuke film maar nu al helemaaal niet!

1 like

Ik geniet zo erg van die slechte Hallmark kerstfilms op rtl8

1 like

Jaa, ik heb echt niks met kerst :rofl: maar dit staat elke avond op :sweat_smile: :joy: :woman_shrugging:
zalig ook als je bezig bent met borduren :ok_hand:

1 like

Oh ik vind deze best wel leuk! Sommige rtl 8- films zet ik niet eens op haha

1 like

Ieeeeeeee ik voel die meme

6 likes

Ik weet niet hoor, maar mijn fb/insta algoritmes zijn echt off. Ik ben op dit moment blijkbaar werkzaam in de zorg (vermoedelijk als verpleegkundige gezien de vacatures die ik voorgeschoteld krijg) en zwanger van mijn eerste kind. Joejoe

2 likes

Misschien zie je advertenties doordat iemand anders op dezelfde WiFi daar wel affiniteit mee heeft? Weet niet of dat kan hoor

1 like

Heb ik ook. Ook ineens namens de Etos.
Maar dan is de inhoud bijvoorbeeld intratuin of bol.com

Laatste nacht dienst in de reeks is het al tijd om naar bed te gaan?

Echt jonge die kut cv ketel!!! Stap ik vol overgave in bad, is het weer een ijskoud bad :sob: zo’n vies gevoel als je warme heerlijkheid verwacht en het is dan ijskoud

2 likes

Ik heb dat ook en dan voor penispillen en afvallen enzo, heel irri

Heel veel sterkte :heart: :heart:

1 like

Awh en? Heeft ze nog op tijd de uitslag gekregen?

Mn pds laat me voor de zoveelste keer midden in de nacht op de pot zitten, alleen maar omdat ik zo nodig borrelnootjes moest eten… nou sorry hoor FU :cry:

2 likes