Wat je even kwijt wil #45

Sterkte Luzarl!

1 like

Heel herkenbaar helaas :sob:

2 likes

Wat kut allemaal, sterkte.

1 like

Ah :disappointed_relieved:

Net weer naar de tering gescholden door een klant. Mensen zijn zo onbeschoft. Soms denk ik echt “ik krijg hiervoor niet genoeg betaald”.

Maar altijd vriendelijk blijven hĂš :slightly_smiling_face:.

2 likes

Ik ga nu het nieuwe album van Taylor Swift luisteren, ben in lange tijd niet zo excited geweest :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Waarom niet gedaan
 Bad vibes man

1 like

Ik heb 'm ook net aangezet terwijl ik nog ff in bed blijf liggen. Lekker begin van de dag wel!

3 likes

Ik heb hem ook al op repeat <3
Vind Folklore wel beter denk ik, maar staan toch wel een aantal goede nummers op. Vooral Gold rush, Long story short, 'Tis the damn season en No body, no crime

2 likes

Ja echt hĂ©!!! :exploding_head: En in tussentijd alle oude nr’s opnieuw opnemen. HOE DAN, wat een vrouw :heart:

2 likes

ik hoop nog steeds dat ze ook out of the blue een nieuwe Benelux tour dropt. Ben nog steeds sad dat Werchter Boutique was gecanceld :frowning:

2 likes

Het is weer zoooo goed, dat nieuwe album van Taylor Swift. Echt zo Nice.

Mijn favoriet blijft 1989, dan absoluut folklore en dan deze denk ik. :heart_eyes:

5 likes

Oke, na het lezen van deze review ben ik al gelijk meer fan. Het verhaal achter de lyrics is weer bang-on

Edit: en nu hij op repeat staat kom ik er ook steeds meer in, Dorothea is ook echt lekker

1 like

Ik ben vandaag jarig, maar ik denk niet dat ik veel verdrietiger kan zijn. Onze hond wordt morgen ingeslapen. Ze is ongeneeslijk ziek, en we hebben echt alles gedaan. Ze was nog geen 5.

6 likes

Oh wat verdrietig :disappointed: Sterkte!!
En toch gefeliciteerd :clinking_glasses:

1 like

Heel veel sterkte! :heart: Het verlies van een huisdier is zo intens (helaas paar maanden terug ook ons hondje moeten laten inslapen). Hopelijk kun je vandaag nog goed met haar knuffelen en haar verwennen. Maak het een memorabele laatste dag voor haar en voor jou!

1 like

Sorry als dit het verkeerde topic is, maar ik heb ff stress haha. Ik wil m’n schoonmaakster een kerstbonus geven, maar was even vergeten dat dat vandaag moet, anders is het niet op tijd voor kerst. We betalen haar 50 euro voor 4 uur. Hoeveel zouden jullie met kerst extra geven.

Heel veel sterkte :frowning: en gefeliciteerd!

1 like

Ik denk 25/30euro.

Als ze vaak komt en haar werk goed doet 50 euro

Je post herinnert mij eraan dat ik iets voor de uitlaatservice moet regelen

1 like

Ja 100 en iets leuks/lekkers erbij!

2 likes