Wat je even kwijt wil #45

Ik houuuu van deze kou. Echt heerlijk om goed verpakt doorheen te fietsen of wandelen. Niet te lang, maar dat je de kou nog voelt maar zelf niet koud wordt.
Toen ik net thuis kwam waren ze ook nog eens de foyer aan het versieren met een kerstboom en dergelijke :heart_eyes:

5 likes

Heel veel sterkte! Hopelijk kun je toch nog een beetje genieten.

1 like

@Marquez
Ik vind Folklore net iets leuker dan 1989 en dan RED.

FU Taylor Swift door Evermore moet ik zeker weer een vinylplaat bestellen die dan volgende herfst pas wordt geleverd. :joy:

@Falula

Heel veel sterkte. Ik hoop dat je ondanks alles binnenkort het dan toch nog een beetje kan vieren. :kissing_heart:

2 likes

Ik vind Folklore leuker dan deze, maar moet hem nog wat beter beluisteren. Mijn favoriet blijft echt Reputation, ben ik de enige???

2 likes

Ja ik moet zeggen dat ik nu ook wel begin te twijfelen, haha. Red is idd ook leuk!

En @papierhier een vriendin van mij is echt idolaat van reputation. Je bent zeker niet de enige! Ik vind reputation ook leuk. Lover vind ik goed maar wat te lang.

Ik vond Reputation en Lover echt driemaal niks. Ik vind Taylor daar soms nogal geforceerd overkomen. Ik ben meer van folky of ‘I knew you were trouble’- teenybopper Taylor

2 likes

Hm ja ik vond die twee albums ook pas leuk nadat ik ze heel vaak had geluisterd. Bij Red, 1989, folklore en evermore was het meteen raak.

Ik hoop dat het even snel goed gaat vriezen. Door deze lucht voel ik me altijd zo ontzettend gezond. Alleen jammer dat je tenen zo koud worden.

Max 50 euro in geld. Misschien nog een kleinigheidje erbij in de vorm van bonbons.
Ik vind 100 euro bonus best veel, ik kan echter niet goed motiveren waarom.

1 like

@Virtual-Insanity

Het zou voor mij ook een beetje afhangen hoe lang zij al bij jullie schoonmaakt. Als al jaren het goed doet bij jullie zal ik waarschijnlijk meer geven dan als het pas sinds kort is.

1 like

Ja ik vind 100 ook veel! Ik redeneer ook een beetje uit mezelf wat ik ongeveer kreeg aan waarde voor een kerstpakket. Dat was toen ik in de detailhandel werkte denk ik zo’n 30 a 40 euro en nu op een kantoor 50 euro.

@Virtual-Insanity

1 like

@Virtual-Insanity 100 euro als je het kwijt kan. Dat is echt een mega chille royale bonus. Maar een x extra salaris en wat extra’s zou ik zelf doen maar dat is omdat ik die 100 niet zou kunnen missen

1 like

Ohhhhh huh ik zat gisteren oude liedjes te luisteren en zat te denken dat een nieuw album zo lang geleden is! Ik ga thuis direct luisteren haha is het wat?

1 like

Die lepel :sob::sob:

13 likes

Zo lang geleden? Haar vorige album is pas een paar maanden oud en die daarvoor is van vorig jaar hahaha

1 like

ik proefffffffff die houten smaak gewoon al als ik die foto zie

23 likes

Bah ik voel het gewoon haha.

Geen normaal koffielepeltje aanwezig? Of is het niet van jou?

1 like

Mweh ik dacht ik vraag aan de woningbouw of het mogelijk is om de enige kamer hier in huis met enkelglas te laten vervangen voor dubbelglas want het wordt hier met verwarming aan (!) niet warmer dan 18 graden dus je kan je voorstellen hoe het is als dat ding even uit heeft gestaan.

Nou ik vragen maar ik moet alles zelf betalen, van raam tot het zetten. Mweh :cry: Oh en de huur gaat alsnog ook omhoog ondanks dat hun verder geen kosten maken dus dit gaan we maar niet doen.

Hahah lol oke niks gezegd. Ben geen trouwe fan maar voor mijn gevoel was er al een hele tijd geen nieuwe muziek gekomen.

Nevermind me. :grimacing:

1 like

Klopt maar dat zei die man. Ik had ooit ook gelezen dat de woningbouw het in ruil voor huurverhoging kan doen ofzo dus dat leek mij een goed plan maar helaas.

Nee, heb het echt over huurverhoging bij aanpassingen aan je huis.