Wat je even kwijt wil #45

wat een grapjas…

Reputation is ook goeddddd. Heb laatst de tour weer opnieuw gekeken op Netflix. Wat is je favoriete liedje van dat album? Ik hou echt van getaway car

So It Goes denk ik. Al vind ik Ready For It heerlijk om met mee te zingen.

1 like

“I came back stronger than a 90’s trend.” I love Taylor Swift. :joy:

5 likes

Je kunt Tesa thermo cover kozijnfolie proberen voor de winter? Kan een paar graden schelen.

Ik ontdekte vandaag een nieuwe boom in onze tuin! Bizar dat mijn leven nu zo is dat ik niet weet welke bomen ik bezit, na veel te lang op een studentenkamertje te hebben gewoond.

3 likes

Haha wat! Heb je zo’n grote groene tuin dat je nieuwe bomen kan ontdekken?

Toen ik 12 was, dacht ik dat dit het coolste nummer ooit was:

20 likes

Die van Robbie Williams die zijn vel uittrekt?

Of shia LaBeouf in de sia clip.

Komt boven bij google resultaten maar voldoen denk ik niet aan je beschrijving.

1 like

Yes krijg ineens weer, na lange tijd, een coupon voor 2de pizza gratis want service was niet goed vorige keer. Kreeg dat eerst echt standaard na iedere pizza die ik had besteld bij de Domino’s terwijl er nog nooit iets mis is gegaan maar oke. Volgens mij krijgen veel mensen deze coupon maar alsnog wel chill.

2 likes

Van Robbie is rock dj het nummer.

1 like

Tegenwoordig hebben we op kantoor alleen de keus uit lepels van hout. Heb het met kippenvel opgegeten :joy:

1 like

Ah balen.
Knap dat het je gelukt is haha!

1 like

We wonen hier nog niet lang en hebben een redelijk grote (en overwoekerde) tuin wel, maar er is vooral één soort bosje met verschillende bomen dicht bij elkaar die ik nog niet allemaal goed bestudeerd had omdat ik nog niet heel veel buiten ben geweest. Ik vind ook steeds nieuwe vogelhuisjes/regentonnen/emmers/bloempotten.

@mores Hahah ja echt he, al dat onderhoud! Ik vind het wel leuk, en vind het ook niet erg als het rommelig is, maar alleen al dat het er voor de buurt een beetje netjes uitziet moet je behoorlijk wat snoeien/onkruid wieden/hekwerk schilderen/blad ruimen etc.

4 likes

Oh, wat leuk! :smile:

1 like

Nog niet heel lang geleden, heb je folklore dat in augustus verscheen al gehoord?
Ik vind het geweldig. Folklore style maar soms iets meer country/pop, zit aan de 3e luisterbeurt dus het is aan het groeien :grin:

2 likes

Holy shit, ik ging net even een pakketje verzenden en voor mijn huis zijn een hele hoop parkeerplaatsen. En opeens komt er een grijze auto aan die precies lijkt op die van mijn oude buurman, hij toetert maar ik reageerde er niet op. En opeens stopt die auto voor mijn huis en stapt er iemand uit en roept keihard mijn naam. En zoveel mensen hebben niet dezelfde naam als dat ik heb. Ben snel de hoek omgegaan de drukte in maar zit nog te trillen. Waarschijnlijk probeerde hij het huis binnen te komen maar gelukkig zijn alle sloten vervangen naar het trappenhuis (hij heeft nooit de sleutels afgegeven).

Om alvast in de mood te komen voor Secret Santa ging ik maar eens kijken hoe het op Reddit eraan toegaat en ik vind het zo leuk om al die verschillende soorten inpakpapier te zien. :eyes:

2 likes

Gadverdamme wat eng! Ben je oké?

1 like

Sterkte :heart:

1 like

Ik heb de tekst een paar keer gelezen maar snap het niet? Wilde hij niet gewoon gedag zeggen ofzo of mis ik wat context @macaron