Ja ik snap ook niet waarom het meteen zo kwaadaardig over kwam. Kon het niet zijn dat hij een pakketje ofzo kwijt is? Had niet meteen gedacht dat een vroegere buurman jouw huis binnen wil komen omdat hij je naam roept
Gelijk een melding van maken. Is er een mogelijkheid dat het op beeld staat?
@Xiomara @ellegirltalk
Snap de verwarring! Heb laatst in het burenergernissen topic hierover gepost. De desbetreffende man heeft mij maandenlang gestalkt, nare opmerkingen gemaakt (echt ranzige dingen) en heeft mijn deur opengebroken om binnen te komen terwijl ik thuis was. Ook cadeautjes voor mijn deur leggen en briefjes. Hij is een junk en nadat ik aangifte heb gedaan bij de politie is hij op straat gezet door de huurbaas. Er waren al meerdere meldingen gedaan door andere buren, en toen heeft hij leugens verspreid over mij (dat ik aan de drugs zit en zelfmoordpogingen heb gedaan en dat dat zijn reden was om mij te stalken omdat hij zich zorgen maakte). Lang verhaal verhaal even in het kort.
He maar waarom lopen mensen überhaupt met een pannetje wasverzachter door het huis?
What the fuck. Is dit weer een onder de rivieren ding? Heel apart en nog nooit van gehoord.
Ik zag Footloose op Netflix " dansen is illegaal maar dat gaat deze persoon te ver" had net zo goed in 2020 kunnen zijn.
Ik heb je verhaal een beetje gevolgd, ik hoop dat je nu oké bent?
@June @Milkyway @Negativ
Inmiddels ben ik weer wat rustiger, gelukkig was er nog een bouwvakker in huis dus die heeft me even tot rust kunnen brengen. Camerabeelden moet er zeker zijn want er hangt er eentje recht voor de deur en eentje gericht op de parkeerplek, elke auto/fietser/wandelaar die langskomt staat op beeld. Ik ga morgen ook meteen dit melden bij de politie zodat ze dit kunnen toevoegen aan het dossier. De wijkagent kwam vorige week zelfs nog langs om te vragen hoe het gaat en toen zei ik nog dat het me meeviel dat hij zich zo rustig hield. Nou niet dus. Ben echt geschrokken hiervan, gelukkig zijn alle sloten vervangen dus kan hij niet in eens het trappenhuis in maar toch.
Edit: de huurbaas gaat nu de camerabeelden nakijken.
Ik heb mn dansleraar ( De broer van de bachataleraar ik denk dat het in de fam zit)
Woensdag een bericht gestuurd. Met dat ik oke ben met de regels naar niet een hele maand wil betalen voor 1 les en of ik dan per les mag betalen. Heb nog steeds geen bericht. Is goed vriend. Ik betaal pas wanneer je antwoord amigo.
Stom verhaal, maar ik kreeg het verkeerde boek geleverd. Teruggestuurd en zou een vervanging krijgen, kreeg ik weer een ander boek. Ik heb hem nog niet opnieuw besteld vanwege een dure maand, maar ben er nog steeds onwijs benieuwd naar!
Haha sorry maar nu wil ik het toch even opmerken, maar jij maakt zoooo vaak zulke opmerkingen alsof alles buiten je eigen bubbel (ik heb geen idee welke hoor) bizar en gek en vreemd is heb je dat zelf in de gaten? Is dat dan ook echt zo?
Ik kan me voorstellen dat dat voor sommigen best neerbuigend (oid) overkomt ofzo
Nee dat heb ik niet in de gaten, zal er op letten. En in mijn ogen is dat ook helemaal niet zo.
de wat?
Ik bedoel daar dus wat meer welgestelde mensen mee… chique etc
Dacht dat het heel abn was
Ja misschien valt het wel mee hoor (vooral als je het zelf niet herkent!) maar je maakt vaak het onderscheid tussen bepaalde delen in Nederland ofzo kan het niet helemaal verwoorden? ik heb geen idee of mensen zich daardoor “aangesproken” voelen, maar ik snap nooit die behoefte niet om dat zo uit te spreken met bepaalde dingen. Nu is dit een raar voorbeeld met die random pannen maar ja ik zag het weer, vandaar ;p
Ik voel me nooit persoonlijk aangevallen maar wilde het toch opmerken
Ik heb ook geen idee waar je zelf vandaan komt
Ik ben geboren en getogen in Friesland, maar heb nog nooit iemand dit woord horen gebruiken haha
Oh ja, nouja goed dat je het zegt maar ik herken mij daar zelf niet in. Zal er iig op letten en meer kan ik er niet over zeggen.
Oké je hoeft er ook niets iets mee hoor! Maar was benieuwd of dat altijd bewust gaat. Maar ik begrijp van niet.
Ja nu zijn die gekke parfumpannen misschien nou net niet het beste voorbeeld maar ik kan me voorstellen dat het met andere onderwerpen net wat kutter overkomt ofzo als iemand dan zoiets zegt
Ja mocht je het zien, dan hoor ik het graag.
Hahaha ik ga heel erg hard aan mezelf twijfelen. Ik krijg 1 echte hit op google https://taalweb.frl/wurdboekportaal/6b33b972-e73e-4c93-b768-d876baa3ac4e?previous_search[filter_options][]=lemma&previous_search[page]=&previous_search[q]=Dy+wenst+is+fan+de+hegerein+ôfsakke+nei+it+gewoane+folk.&previous_search[word_list_options][]=FNhwb