Wat je even kwijt wil #45

Ik ben er net uit, ik wens je succes! Neem iets warms mee want heb zelf echt lopen bibberen.

1 like

Maar morgenvroeg zegt iedereen welterusten tegen je terwijl zij nog 8 uur moeten werken! Is altijd mijn lievelingsmoment :joy::joy:

9 likes

als ik postbezorger zou zijn zou ik echt tering chagrijnig zijn dat iedereen tegenwoordig die ring deurbellen heeft, sta je gewoon overal met je kop op

17 likes

Oh ik heb geen idee of er grappen worden gemaakt over Limburg en dergelijke. Het ging mij ook niet perse over de plekken in Nederland, dat volg ik allemaal niet geloof ik. Dus nee ik herken niet echt wat je vergelijkt.
maar dingen van andere regio’s of mensen heeeeeel raar of apart etc vinden. Dat valt me vaker op. Dat vind ik anders.

En vind de reactie van @jumpsuit ook tof ja zoals hierbovdn werd gezegd!

1 like

Nee het is nooit goed geweest, maar toen mijn moeder nog leefde had ik nooit zo die behoefte ofz. Weet ook dat ik niet van de één op de andere dag hoef te beslissen zegt mijn man ook, maar het speelt toch in mijn hoofd rond.

@Ferngully ik denk dat mijn verwachting ook hoog is/zijn omdat ik gewoon die “liefde/aandacht” van een ouder nodig/wil hebben. Die kreeg ik wel altijd van mijn moeder
 Dankjewel voor je berichtje, ik ga proberen het even naast me neer te leggen en te gaan slapen. Dankjewel :heart:

1 like

Alleen met allergie eigenlijk, stof ofzo of pollen.

Kan een verkoudheid zo snel over zijn? Geen idee eigenlijk

Ik baal nog steeds zo dat ik te laat was met Flicker van Niall Horan op LP kopen dat ik nu beide albums van Taylor Swift maar direct heb gekocht (en van eentje ook al bang was dat 'ie niet meer te krijgen was, maar gelukkig wel).

Dus als iemand toevallig van Flicker op LP wil, hou ik me aanbevolen :cry:

1 like

Jezus ik krijg gewoon tranen in mijn ogen.

5 likes

:heart::heart:

Ik, je mag me pb en als je wilt :heart:

1 like

Meldingen op Marktplaats aanzetten, zie er net één gereserveerd staan. :unamused:

Ja, die zag ik ook net, maar helaas gereserveerd.

Ik ga die meldingen inderdaad maar aanzetten. Had ook even op ebay gekeken, maar heb geen zin om 70 tot 400 euro te betalen voor de LP, dat is 'ie me ook weer niet waard.

Maar met die meldingen aan krijg je hem echt wel een keer te pakken! :star_struck: Ik heb btw de livestream van Louis gekocht, maar ben morgenavond niet eens thuis, dus hopelijk is het waar dat ik hem nog 24 uur kan terugkijken ofzo.

1 like

Hahah, thanks voor de boost! Ik zet gewoon die meldingen aan en wacht tot ik m’n kans kan grijpen.

Ik heb morgenavond geen plannen, dus misschien koop ik die ook nog wel! Toch nog iets ervan meekrijgen :cry: Ik zie in elk geval wel staan dat je hem nog kan terugkijken, dus dat moet goed komen!

1 like

Anna poste dit ook als tip weleens (Anna nooshin
haar moeder of tante zette ook weleens een pan met wasmiddel op)

Oké, help.

Ik heb elke keer dat ik dit stukje hoor van betty van Taylor Swift, dat het me ontzettend aan een ander nummer doet denken en ik kwam er maar niet achter wat het was.

Het gaat echt maar om het stukje van 0:30 tot 0:35

Lijkt dat nou hierop?!? Kan ik eindelijk rustig het nummer luisteren??

0:16 tot 0:21

2 likes

Diggy Dex lijkt echt op Thijs Römer

2 likes

Heerlijk! Doen, ook goed voor je huid en hoewel af en toe een ongewone beweging niet echt pijnlijk hoor

2 likes

Haha ik denk dat het een best vaak gebruikt akkoordenschema (zeg je dat zo?) is, maar ff: wat een knijter dat Kinderen voor Kinderen-nummer! Nu echt zin om 3 uur KvK te luisteren.

2 likes

Ja, het kan best in meer nummers voorkomen, maar ik kon er vooral niet tegen dat ik het zo erg herkende en geen enkel nummer erbij kon bedenken, dus ben allang al blij dat m’n kinderen voor kinderen obsessie van vroeger toch nog ergens goed voor was!

ik heb een best of kinderen voor kinderen spotify lijst. no ragrets

2 likes

Deel met mij!!! :heart_eyes:

1 like