[te laat]
oh m’n naam staat er echt heel groot bij.
Like even als je m’n gezien hebt, dan haal ik 'm weer weg. Wil toch een schijn van anonimiteit aanhouden.
[te laat]
oh m’n naam staat er echt heel groot bij.
Like even als je m’n gezien hebt, dan haal ik 'm weer weg. Wil toch een schijn van anonimiteit aanhouden.
Yow heb hem. Bedacht me net wel dat ik KvK maar tot cd 16 (1995) “ken”, daarna vond ik het niet meer leuk geloof ik. Tsja in 1996 kwamen de Spice Girls, haha.
Hee wat kut allemaal zeg sterkte!
Haha jaaaaa dat is ook altijd mijn lievelingsmoment. Toen ik nog met het ov ging zat ik ook altijd te genieten als ik al die mensen zag als ik naar huis ging.
Dit heb ik nog steeds. Doordeweeks als ik moet werken moet ik mezelf echt mn bed uitslepen en wanneer ik kan uitslapen in het weekend ben ik om 7:00 uur klaar wakker 🥲
Ik lig al vanaf 5.20 wakker dus weer welgeteld 4 uur geslapen deze nacht. Nu ben ik op het kritieke punt waarop ik of op moet staan of ik val zo terug in slaap om dan pas om 11.30 weer wakker te worden. Ik neig naar het laatste maar als ik enigszins terug in een normaal ritme wil komen is opstaan wellicht beter .
Ik heb het even aan mn kind gevraagd, zij heeft het net gehad op school:
‘Eerst de nek, dan de buik en dan het petje erop’ is de bijbehorende uitleg.
Ah ik heb tien uur geslapen en het was heerlijk! Heb gedroomd dat ik geld ging stelen van de republikeinen en aan daklozen gaf. Zelfs in m’n slaap ben ik woke. Robin Hood who
Oh echt, ik begin altijd met het petje
Jep, als de brief die dag in je app verschijnt heb je kans dat het die dag komt of een dag erna. Of zoals nu, na twee dagen nog niks :")
Ik ga zo eens naar het huis van mijn moeder om behang te scheuren en ben nu alleen. En vind het idee heel raar, terwijl ik er 24 jaar gewoond heb. Maar ik kan niet de hele dag niets doen terwijl ik anders zou moeten werken en mijn collega’s zich 10 slagen in de rondte werken.
En ik wil trouwens ook niet de hele dag thuis rond hangen.
En post dat hier in de app staat is op het moment staat minimaal 1 dag vertraagd.
@GEEZ Ik heb trouwens jaren geleden het contact met mijn vader verbroken.
Als het beschikbaar is krijg je als het goed is een melding dat het beschikbaar is voor jouw postcode gebied en dat je het kan activeren. Misschien even adres na gaan in de app en anders checken met de klantenservice??
Ik hoor het ook, Taylor Swift zingt 'm wel lager.
Is dat tot: Ik krijg tieten
Wij hebben alles opgenomen op videobanden, hele films waren het in die tijd.
Pfff vannacht zo slecht geslapen. Mijn hond zijn achterpoten deden het opeens niet meer. Hij in paniek, ik in paniek. Nu gaat het gelukkig wel weer, maar ik maak me wel zorgen. Zolang hij maar dit jaar nog haalt
Ja! Heel vaak einde van de dag intens, kom er maar niet achter hoe het komt / hoe ik het oplos…
Weer zo slecht geslapen. Kon al niet in slaap komen, daarna weer een nachtmerrie. Waar komt dit vandaan joh🥲🥲🥲
Tietenlied is CD nummer 17 uit 1996, haha dat liedje ken ik wel, maar vanaf toen hadden we de CD’s niet meer.
Ergens rond die tijd stopten ze ook met die korte film-achtige programma’s als er een nieuwe CD uit kwam, maar gingen ze terug naar de studio en dat vond ik STOM.
CD 13 met bijbehorende film (schoolbus die lek rijdt, camperen in het bos) is echt m’n ultimate favo. Lariekoek en Apekool, Vuur en Vlam, Vlooienmars, Als we jou niet hadden gehad… Top-CD was dat.
Jaa, dat is ook mijn favo! Heb de liedjes hiervan aan mijn groep 5 geleerd paar jaar terug hahaha, ze vonden het nog leuk, ws door mijn enthousiasme
Dat ze stopten met die filmpjes is denk ik hun grootste fout geweest, want daarna werden de liedjes van KvK veel minder bekend.
Cd 13 ken ik ook helemaal uit mijn hoofd, Vuur en vlam vond ik zo cool. En Sylvia Millecam natuurlijk
Die met Herman van Veen en Youp van het Hek zijn ook zo leuk