Wat je even kwijt wil #45

Ik zit gewoon te janken bij een kinderkerstfilm. Wat is dit.

1 like

Dit is mijn favoriet van KvK :laughing:
7 likes

Gisteravond ging onze deurbel en stonden er drie kleine meisjes die ik niet ken in de regen voor de deur om kerstkaarten uit te delen. Ze zeiden wel heel sip dat hij wel een beetje nat geworden was. En nu staat er een zelfgeknutseld kaartje op de schouw met Vijne kerst en glitters.

Ik denk er de hele tijd aan terug en smelt van de schattigheid.

73 likes

Ohhh ze staan allemaal op Spotify, zo leuk! Zoveel nummers die ik gewoon was vergeten

Ik wil een kangoeroeee :cry:

3 likes

O jezus wat zielig voor je hond en voor jou! Is het een oude hond? Wat erg :frowning: Wat zegt de dierenarts?

Het is een ouwetje. We konden hem gelukkig optillen en toen kon hij gelukkig weer staan en lopen. Hij had waarschijnlijk ook verkeerd gelegen. We wachten nog even af met bellen. De dierenarts weet gelukkig wel dat hij zwakke achterpoten heeft.

Ach wat sneu. Gelukkig waren jullie bij hem, toestand :frowning:

Zo leuk om te zien!

Ik heb één keer meegedaan aan Reddit Secret Santa en dat was zo teleurstellend dat ik dat nooit meer doe haha, houd voortaan het bij FF Secret Santa. Vind het wel leuk om door de cadeaus van anderen te browsen op Reddit.

1 like

Ik bekijk dit filmpje elke dag en moet er minimaal 10x per dag aan denken en dan lag ii zo hard, hahaha, love it.

22 likes

Ahh ik had het vorige week nog met iemand over die KvK-filmpjes en toen had ik echt zin om ze allemaal terug te kijken :smiling_face_with_three_hearts:. Was in het weekend op een ochtend op tv toch?

1 like

Volgens mij kwam het midden/eind november een vrijdag- of zaterdagavond op tv! En dan kon iedereen met Sinterklaas die CD vragen. :wink:

1x per jaar maar?? In mijn hoofd keken we dit elke week.

Naar aanleiding van die kinderen voor kinderen praat moest ik hieraan denken:

Keken jullie dit ook?

9 likes

Ja en elke keer als iemand de woorden prins en prinses achter elkaar aan uitspreekt heb ik nog steeds dit lied weer in mn hoofd

Ik vind Kinderen voor Kinderen echt onverdraaglijk gewoon, die zalvende kinderstemmetjes zijn als nagels over een schoolbord. Om over die clips en de brave kindertjes nog maar te zwijgen haha. Ben echt shook dat hier zoveel fans zijn

38 likes

Ik dacht ik ga ook weer eens kerstkaarten versturen maar ik vind alles lelijk? Dus laat maar. (Tenzij iemand hier een leuke tip heeft)

Ik wil mijn vader voor zijn pensioen een Drone geven om lekker mee te klooien, grote mensen speelgoedje. Maar JEZUS wat zijn er veel verschillende en godsamme wat een prijsverschil ook. Hoe weet ik nou ooit wanneer ik goede prijs-kwaliteit heb :full_moon_with_face:

Ik zag laatst bij de hema wel leuke

1 like

Love kvk

Maar 25 kinderen uit het Gooi die zingen

Een kind ondeurrr de evenaerrr wuerrrt lateurrr vast een bedelaerrr

Is in de huidige tijdgeest wel een beetje niet zo heel woke.

31 likes

Gadsie, had graag op mn enige vrije dag even buiten willen zijn / ergens heen maar het is echt miezerig, mistig schijtweer. Niet eens zin om avondeten te halen zo, ik bestel wel wat