Wat je even kwijt wil #45

Pfff was net begonnen met afwassen maar moest ineens vet nodig naar de wc en was vergeten dat de kraan nog liep. Kwam ik terug, was de hele keuken overstroomd :sob:

Haha jezus dit kan toch echt niet :joy:

Maar dit past wel bij het beeld dat ik heb bij de kindertjes en hun fans op zich

Als trouwe kvk fan was het wel een deceptie toen ik naar Australië ging en daar dus helemaal geen bedelaars aantrof.

10 likes

Australie kennende hadden ze die vast allemaal ergens weggestopt op een eiland zodat niemand er last van heeft

20 likes

10 euro gewonnen met m’n gekregen advent lot.
Nu mijn vader een nieuwe laten halen :see_no_evil:

10 likes

Dille en Kamille vond ik wel leuke hebben!

Ah wat fijn dat je hier nog even op terugkomt!

2 likes

Een ‘vriendin’ heeft mij net gebeld vermoedelijk nav een akkefietje van vorige week om haar excuses aan te bieden of om t erover te hebben, MAAR ik heb daar echt geen zin in en tijd voor nu

Ja nu moet ik haar natuurlijk weer terugbellen ZUCHT

1 like

Ik heb gisteren de zoveelste aanvaring op m’n werk gehad, nu met een leidinggevende van me. Sta wel achter wat ik heb gezegd, maar nu ben ik alsnog m’n hele weekend in m’n hoofd ermee bezig :triumph: kappen nou

1 like

Dikke discussie in een groepschat omdat bepaalde familieleden van mij het een goed idee vinden om bij mijn opa en oma (80+) langs te gaan en een -minder dan 1,5 meter- activiteit te doen ONDANKS dat diezelfde opa en oma nog maar net hersteld zijn van een paar weken flink ziek zijn door Corona (waarbij ze overigens besmet zijn door diezelfde familieleden). Zegt iemand in die chat: “mooi al die verschillende opvattingen :blush:” Pardon?! Daar word je toch heeeelemaal gestoord van! Het zou pas mooi zijn als die mensen gewoon met rust worden gelaten, 1 besmetting lijkt me wel genoeg zeg jezus

8 likes

Ik ben al een kwartier naar mn kat aan het staren hoe chill en luid knorrend hij naast mij ligt op de bank. Afgelopen weken is hij best ziek geweest en sinds gisteren heb ik pas zoiets van ‘het gaat de goede kant op’. Ik houd te veel van die kloothommel.

13 likes

Wooooow, dan snap je het leven echt niet?? Of misschien leven zij in een soort Russisch roulette?

1 like

Ik zit dat Zeeman confronteert stalkers te kijken, maar echt onherkenbaar zijn ze niet gemaakt toch? :grimacing:

Haha ja vinden ze denk ik spannend, misschien hebben ze onderling een weddenschap afgesloten om te kijken of opa en oma 2021 wel of niet halen :crazy_face::crazy_face::crazy_face:

4 likes

Ik heb zojuist mijn haren in de verf gezet zodat ik er dinsdag toonbaar uit zie als ik na maaanden eindelijk weer eens op sollicitatie mag. Nu al vet nerveus voor.

6 likes

Ben denk ik super overprikkeld ofzo? Word misselijk van geluiden en trillingen en bewegend beeld. Voel me al de hele ochtend of ik op zo een schip attractie zit en er allang uit hand gemoeten. :nauseated_face:

Dit is echt mijn geluksweek. Eerst cyberpunk die niet komt met de post, nu heb ik gisteren een bestelling gedaan bij Bol. komt net netjes binnen met de pakketpost. Heeft Bol de verkeerde producten in mijn bestelling gedaan. Gelukkig goed opgelost door hun klantenservice. sneu want nu moet iedereen er weer hard aan werken en vind het al vervelend om te bestellen nu. :sweat_smile:

1 like

Ik moet volgende week gewoon weer werken. Ja, boeiend dat mijn moeder net dood is en het huis leeg moet: kom maar gewoon weer werken, het is absurd druk en plan er maar omheen (wat nauwelijks gaat in december) :unamused: :frowning_face: Andere collega van me is maanden thuis geweest toen zijn vader overleed.

Niet oke van je werkgever zeg, die zou je de tijd moeten geven die je nodig hebt

Heel veel sterkte!