Ja dat vind ik wel leuk! Ben alleen bang dat dit niet meer op tijd gaat komen, aangezien ik ze ook nog moet versturen. Wel een goede tip want ik zag ook mooie posters (toevallig had ik het er net met mijn schoonzus over dat we binnenkort een Riso printing workshop gaan doen)
Nee ik ben ook best een beetje teleurgesteld? Ik weet ook wel dat het absurd druk is, maar ik kan er ook niets aan doen Had vorige week dan wel 4 dagen en deze week 5, maar daarmee is het huis bij lange na niet leeg.
Ik vroeg trouwens voor nu alleen dinsdag en woensdag omdat ik niet weet hoe snel het nu gaat enzo.
Wat goed! Succes alvast.
Mijn toekomstige leidinggevende kwam net bij mijntjuis een zelf samengestelde kerstpakketje afleveren omdat we donderdag een borrel hebben. Ik begin dus os in januari en donderdag heb ik mijn 2e borrel met het team. Vond het zo lief ze wilde gewoon even weten wie ik was dus leek der leuk om persoonlijk te brengen omdat we alleen nog maar contact hebben telefonisch en via webcam.
Grey’s did it again, ik moet weer jenken
Haha wist je dat van tevoren? En was je beetje redelijk gekleed? Ik zou op dit moment echt niet mijn leidinggevende willen zien, zo’n slobberoutfit
Als het goed voelt en je denkt dat jullie dit samen aankunnen: ga ervoor!
Hhaha ik zal hem dit vragen als hij dit bad ten minste nog binnen gaat krijgen ik vind het zelf eruit zien als de buitenkant van een koffer. Vraag me vooral af hoe je dat ding inklapt
Vorige week: besteld eten voor 3 kwartier later. Bericht:Levering vindt plaats na 90 minuten
Deze week: eten besteld voor 18.00 uur.
Bericht: levering vindt plaats over 15 minuten.
Die ‘meld als spam’ functie in google mail werkt ook voor geen ene tering he
Twee vragen: heb jij stabiele inkomsten en was er geen andere reden dat jullie uit elkaar waren behalve de afstand?
Verder helemaal met @tessel eens, vooral op je gevoel afgaan mits de financiële kant een beetje stabiel is (of er snel zicht op stabiliteit is)
Ninamaakt heeft wel leuke. En studio inktvis heeft ook vaak leuke kerstkaarten!
Hoe denkt hij erover? En hoop je dan dat jullie ook weer samen komen of dat niet?
Haha. Je bent misselijk en hebt buikpijn en je eerste concern is dat je geen wijn hebt, vind ik grappig. Beterschap!
Hahaha jij hebt ook altijd problemen met thuisbezorgd of niet?
Wij zitten momenteel ook nog te wachten op eten dat om 6 geleverd zou moeten worden.
De keer dat ik een sociale afspraak had dit jaar is op twee handen te tellen en ik haat het dat net dit weekend 3 leuke dingen gepland waren en het dan niet kan doorgaan.
De vorige keren ging het niet door door een snotneus paar dagen ervoor, of iemand was bij iemand thuis geweest die positief was getest. Echt een fucking saai jaar dit.
Ben wel echt blij dat ik mijn vriend dit jaar heb leren kennen :’)
Ah jammer wel. Hopelijk ben je niet te teleurgesteld hierdoor.
Hahah wow, gaan de coffeeshops ja vanavond weer dicht ofzo? Bij elke shop waar ik langs kom staat echt een enorme rij!
Of iedereen maakt zich op voor illegale zaterdagavondfeestjes, kan ook
Moeten om 8 sluiten.