Wat je even kwijt wil #45

Haha jaa zij had mij gisteravond gebeld dus in wist het wel. Vond het eerst wel beetje raar maar toen ze er eenmaal was en even wat smalltalk begreep ik het helemaal!

1 like

Ik vind dit ook zo kut, iets zou woensdag bezorgd worden. De rest van wat er woensdag tm vandaag in stond is bezorgd. Maar dat wat ik echt nodig heb nog niet

1 like

Ik wil een mullet want mijn haar heeft nu te veel volume sinds het op 1 lengte weer is. :joy:

2 likes

Ik wil mijn eerste aankoop op Vinted ooit doen. Zijn er dingen waarop ik moet letten? Als ik het goed begrijp gaat mijn geld via Vinted naar de verkoper toch? Dus de verkoper ziet niet mijn betaalgegevens?

Haha Ah ja gelukkig. En superleuke ontvangst, komt vast helemaal goed met die baan!!

Ik wil je niet jaloers maken…maar ik heb een electrische kruik en dat is de best thing ever. Ligt in mn nachtkastje en is warm na 2 min :ok_hand:

1 like

Ik ben jaloers en ik heb geen eens buikpijn momenteel. Ga nu googelen waar dit te bestellen is :scream:

1 like

Een kruik met heet water heb ik toch echt sneller klaar dan 2 min. Snap niet echt wat het voordeel is van een elektrische kruik verder?

Ik ben heel ziek geweest en kon niet lopen om beneden water te koken en weer terug naar boven. Dus voor mij heel handig dat ik vanuit bed die kruik kon pakken en gebruiken. (Edit: ohja ik deed geen kokend water in een zachte kruik trouwens maar in zo’n ouderwetse metalen fles voor babies en wat koud water erbij)

@Philo het is van stoov, belachelijk duur! Had t zelf nooit gekocht maar een paar vrienden hadden geld bij elkaar gelegd en m gekocht als beterschapscadeautje. :heart:

5 likes

Klinkt heftig zeg maar ook wat mega lief van je vrienden! En heel fijn dat je er dan ook nog zo blij mee bent. Dank voor de tip :slight_smile:

1 like

Ik heb zo’n hittepit / kersenpitzak, die vind ik lekkerder dan kruiken omdat ik met een kruik altijd wakker word met zo’n koude zak tegen mijn buik aan!

2 likes

Oh ja dan snap ik het praktische ervan wel in zo’n situatie. Wel superlief van je vrienden!

1 like

Ik heb een kruik nooit gesnapt. Mijn pijn wordt niet minder van een warme buik. (Mensen gaan ook warm douchen en voelen zich daarna beter maar ook dat herken ik niet). Weet ook nier waar je het dan moet laten want het ligt in de weg voor je armen/handen.
Vroeger legde wel mijn vader wel eens een warme kruik in een koud bed zodat het alvast opwarmde. Dat was wel lekker.
Met gekookt water in zo’n metalen fles was ik toen wel altijd bang dat hij niet goed sloot en je (bijna) kokend water over je heen krijgt

Ik zit met m’n moeder op de bank en zij wilde heel graag dat programma Oh wat een jaar kijken dus dat doen we nu, maar wat een saai programma is dit :sweat_smile:

1 like

Ik gebruik af en toe de elektrische kruik die ik voor mijn baby had gekocht maar nu niet echt meer nodig heeft.
Die is van zensy en is zo warm en blijft lang warm.

Dag 4 antibiotica en mijn darmen zijn er nu al klaar mee. Auw

Mijn moeder is al jaren gek op haar vaasjes. Maar ik denk dat het urns/urnen zijn. Iemand een idee? Ze zijn overigens gewoon leeg :joy:

Haha ik heb deze boodschap goed geïnternaliseerd door jou vorige keer en gister doorgegeven toen een vriend stond te zwijmelen over Wopke!

1 like

Zien er wel nogal urnig uit ja. Maar als je die deksel eraf haalt en er een leuk bossie bloemen in zet zie je daar niks meer van toch

1 like

Klopt, maar ze staan al jaren zo in de kast :joy: Ik was er altijd al over aan het grappen maar werd toch ineens nieuwschierig.