Wat je even kwijt wil #45

Volgens mij zijn dit gemberpotjes. Maar ik weet het niet zeker!

1 like

Ik heb een halter van 10 kg op m’n teen laten vallen, fuuuuuck dat doet pijn :cry: hopelijk is het niet gebroken

Huh ik had een legging besteld bij uniqlo maar er zit een labeltje in van h&m? Hoe kan dat nou weer :joy:

Waarschijnlijk door dezelfde peuter in Bangladesh gemaakt die zich door vermoeidheid ff vergiste

56 likes

Ik heb het net even opgezocht en het heeft er wel veel van weg! Lijkt me wel een wat prettiger idee!

1 like

:open_mouth:

:sob:

Ja sorry jongens maar zo is het wel, don’t shoot the messenger. Al zou het ook goed een Oeigoerse dwangarbeider in een kamp kunnen zijn.

16 likes

Mijn vriend en ik hebben net met onze aangeschoten hoofden de lelijkste kerstkaarten van ons en de katten gephotoshopt (superslecht onze hoofden op een stockphoto geplakt). Ik wil ze het liefst nu al met iedereen delen… Moet toch echt nog even braaf wachten tot ze arriveren en ik ze dan kan versturen.

4 likes

Where Does ā€œStahpā€ Come From? Here's The Story Behind The Internet's  Favorite Expression Of Displeasure

5 likes

Ik schaam me rot maar ik heb zo een fomo… Op de kaart van snapchat zie ik al mijn vrienden zo samen chillen en pff ik weet waarom ik thuis ben en niet daar maar arghhhh
Ohja en corona :clown_face:

1 like

Ik was vanavond op de verjaardag van mijn nichtje omdat mijn tante zei dat alleen mijn ouders en nog een andere oom er ook zouden zijn. Eindstand: 2 vrienden van de middelste zoon, oudste zijn vriendin, 2 ooms, mijn ouders en ik dan nog. Plus het huishouden van mijn tante van 5 personen. Ik baal best wel dat ze daar over heeft gelogen. Heb gelukkig in een hoekje kunnen zitten waar ik genoeg afstand tot anderen had.

Ik ben helemaal voor het vuurwerkverbod maar nu ik erover nadenk vind ik het echt een gek idee dat er straks na 00u niks is. Ook al niet die awkward ā€œgaan we zoenen of nietā€ met vage kennissen. Maar zo’n ander nieuwjaar dan normaal gesproken :o

9 likes

en ook nog eens geen bohemian rhapsody!

1 like

Hoor jij die altijd met oud en nieuw?

Oja het glazen huis en top 2000 met gekkies die in beeld willen komen zal er nu ook niet zijn.

1 like

Ja, ik heb toch best wel vaak de top 2000 opstaan met oudjaar. Dat je met hotel california denkt, joh, het zit er echt bijna op

4 likes

Zo fijn dat ik door jullie nu heb geleerd over het bestaan van elektrische kruiken. Zocht nog een kerstkadotje en dit is echt perfect!

2 likes

Oh nee ik niet haha, nooit gehad eigenlijk. Wij zetten meestal een tv met een klok daarop aan.

Haha lol je zal ā€˜t maar per ongeluk hardop zeggen met je microfoon aan. En die pose van Maxima, ik leun ook wel eens zo op m’n hand?

2 likes

Ach is ook maar een mens, ze kijkt in ieder geval naar het scherm :stuck_out_tongue:

2 likes