Wat je even kwijt wil #45

Mijn neefje heeft vandaag 20 minuten buiten op ons gewacht. Niet omdat hij ons graag wilde zien, maar omdat we sinterklaascadeautjes mee hadden. Zogenaamd was de sint in de war met thuiswerken en hij had het bij ons geleverd. Hij is een week zenuwachtig geweest. Het was een heel simpel en goedkoop cadeau maar hij vond het fantastisch.

25 likes

Mijn oma zei op dat moment altijd “ik ga ff het ouwe jaar uit piesen”

11 likes

Nav de ruzie met mijn vader heb ik vandaag gewoon een kut dag gehad op het werk. Slecht geslapen natuurlijk, niet helemaal mijn hoofd erbij. Mijn manager merkte dat er iets was, en ik heb echt zó fijn met hem gepraat. Uiteindelijk stonden we beiden met tranen in onze ogen en tot slot gaf die mij een knuffel, misschien voor sommige vreemd maar dit voelde echt zo fijn… Wat ben ik blij met deze man, ik zou echt iedereen deze manager gunnen.

49 likes

Niks raars aan fijn dat je ondanks alles en vooral in deze kuttijd ook nog fijne mensen om je heen hebt :heart:

1 like

Weg

2 likes

Wat fijn dat corona voor jou even niet bestond! Wauw wat moet dat heerlijk zijn geweest zeg.

21 likes

nee natuurlijk niet.

1 like

Gelukkig ga je ‘waarschijnlijk’ vijf dagen in quarantaine ter compensatie. De samenleving is je zeer dankbaar, karmapunten zijn onderweg! :thumbsup:

Beter dat dit niet in het biechttopic staat want nu kan ik lekker omg’en.

9 likes

Ik had dit echt in het biechttopic gezet.

1 like

Je kan het toch nooit helemaal goed doen :woman_shrugging:t2: Ik heb met mijn manager geknuffeld. Mag officieel toch ook niet? En dat is wel prima.

Je manager in een emotionele situatie knuffelen of bewust een feestje houden met je beste vrienden en daarna bewust ook nog even afteren “net als vroeger”.

Benieuwd op wie corona doller is.

4 likes

Nou die maakt geen onderscheid :stuck_out_tongue: maar wij mensen wel (ik ook)
oja en feestje is denk ik niet met 2 personen en knuffelen wel.

1 like

Dat is toch op geen enkele manier te vergelijken? Was het slim? Nee, maar je zat hoog in je emotie en je manager deed een heel menselijk gebaar in het moment.

Dat is toch totaal anders dan dikke fissa met meerdere mensen?

16 likes

weird flex

2 likes

Oh niet? Mensen doen altijd zo alsof corona kan kiezen. Staat ook op feesboek, dus dacht dat het waar was. :crazy_face: :gun:

1 like

Wel chill trouwens dat ze nu lekker ligt te tukken terwijl wij hier zuur over lopen te doen.

10 likes

over een uurtje zijn we niet meer de enige

8 likes

Ik vind het dus stom om te zien dat mensen op Instagram gewoon doorgaan met naast elkaar zitten en met te veel mensen. Dat zij dan sinds maart 300x de regels hebben overtreden en de dans ontspringen. Of zoals hierboven het verhaal.
En een ander krijgt corona door naar een sportlesje te zijn geweest.

23 likes

Ja dat klopt ook weer, sorry jullie hebben gelijk. Net wakker en niet helemaal overdacht mijn reactie.

1 like

Ja dat is ook echt heel zuur! :frowning: ik ken zulke voorbeelden helaas ook in mijn omgeving en die groep die zich het er het minst aan houdt heeft dus ook helemaal geen positieve mensen in hun omgeving :roll_eyes:

1 like