Wat je even kwijt wil #45

Ik heb dus ook collega’s en vrienden die op instagram allemaal foto’s arm in arm lekker in elkaars nek heigend plaatsen, en vervolgens gaan zeiken dat ze erop worden aangesproken “terwijl ze echt wel anderhalve meter afstand hielden HOORRRRR”.

Haha is goed.

1 like

Maar 5 dagen quarantaine? Is toch ook niet genoeg?

Vertrouw het sowieso zelden als iemand “in quarantaine gaat”, maar daar in veel gevallen mee bedoelt “even geen vrienden op bezoek, maar wel naar de appie want je moet toch eten”

28 likes

Ahh ik had zon chille droom dat ik een eigen kleding merk had die in de bijenkorf hing. En dat ik mensen op straat mijn merk zag dragen.

21 likes

Ik moet vandaag mijn tweede IPL sessie doen, maar heb echt geen zin om alles weer te scheren :unamused:

Het waren voornamelijk jassen hahaha.

2 likes

Wat leuk, ik zou het kopen. Ik droomde dat Arjen Lubach en ik een beetje verliefd waren en toen gingen we op een verlaten camping in Zweden ofzo, er waren bergen, bomen en watertjes, met een vriendin van hem een psychologisch gesprek voeren om te zien of we onze eigen relaties moesten verbreken en met elkaar verder moesten gaan.

Maar mocht je ook mannenkleding gaan verkopen zal ik hem vragen of hij het wil dragen op tv.

14 likes

Ik ben bezig met scriptie (mwah) en ging even opzoeken wanneer ik m eigenlijk kan inleveren. Nou wat ik wil kan precies niet, of eind januari of half maart. Ik wilde half feb doen. Eind januari wordt hem never nooit niet dus half maart dan maar. Dus dan kan ik vandaag wel weer stoppen want tijd zat hè.

7 likes

Hmm in mn droom verkocht ik juist mannen kleding. Maar meiden vonden die jassen geweldig. Dus vraag hem maar of hij zon jas wilt dragen in zn uitzending.
Wil je hem ook vragen hoe hij zn kiwis eet

5 likes

Gisteren ging het ergens over paracetamol innemen met cola (geloof dat @Fenayi dat zei) en nu droomde ik vannacht dat @monkeyslut paracetamol altijd innam met rum. En daar kwamen reacties op dat mensen dat echt niet begrepen en had ze een goede uitleg dat het niet altijd rum hoefde te zijn, maar wijn was ook goed. Maar net wat voor restje er in het glas zat van de vorige avond.
Excuses aan alle dromenhaters.

23 likes

Gister avond was mijn bestie langs gekomen (op afstand) en het was zooooo fijn om in real life weer een vriendin te zien. Ik heb afgelopen 3 maanden alleen mijn ouders in het echt gezien. En nu eindelijk weer lekker wijn kunnen drinken en lachen en kletsen.

4 likes

Ik word denk ik een vsco meisje.
Regenjas, fjallraven tas, thermo fles.
Mis alleen nog de scrunchie.

12 likes

Zeg je ook de hele dag door skrrt skrrt

4 likes

Thank god niet

3 likes

Ik ben ongesteld en voel ineens een bobbel bij mn navel. Alsof mn baarmoeder mn darmen helemaal naar voren duwt.
Ja of ik ben niet ongesteld en het is een nestelbloeding en ik voel het hoofdje van mn baby kan ook…

23 likes

Waarschijnlijk gewoon een drol, of een kiwi.

9 likes

Hmm… als ik zo even goed voel… denk ik dat de schil er nog omheen zit.

22 likes

Sksksk toch

We hebben vrijdag kerst borrel online en stipt half 6 kunnen we een video bekijken!!! Heb nu al zin om te trollen en te reageren met FIRST.

2 likes

Ik ga nu beginnen aan kamp van Koningsbrugge en ik heb echt heeeelemaal niks met oorlog of het leger of wat dan ook, vind het onzin, machocultuur, defund the army, bake a cake filled with rainbows and smiles. Maar toch… denk ik bij die Ray meteen oelala :smirk::smirk::smirk:

9 likes

De zon schijnt! :sun_with_face: Ik wilde op de bank vegeteren en wegkwijnen in zelfmedelijden vanwege m’n heftige menstruatiepijnen, maar nu dan toch maar Ibuprofen erin en naar buiten.

1 like