Tering ik ben echt ongemakkelijk bij kinderen die ik niet leuk vind.
Er reed net een rgk de winkel half in met zn fiets terwijl ik eruit wou. Ik kon wel om hem heen met mn kar maar dan moest ik omlopen naar mn fiets.
En ik ben fucking ongeduldig dus ik zeg " Eh… WEG!" Werkte wel tho.
Ja godver mijn stoompijpje doet raar en nu kan ik geen cappucino maken en ben ik vet chagerijnig
Ik voel me al weken/maanden eenzaam en dacht, laat ik dit jaar eens vragen aan mensen of ze mij willen uitnodigen voor kerst . Ik heb nog nooit echt kerst geviert Helaas ben ik nog steeds alleen en baal ik er écht van. Moest het even van me af schrijven.
Snap ik. Dat is niet fijn. Hoop dat je iemand vind om het samen te vieren en anders er zelf iets van kan maken
.
Wat rot dat je je zo voelt, eenzaamheid is zo pijnlijk. Ik wilde even zeggen dat je echt trots op jezelf mag zijn dat je dit aan mensen gevraagd hebt. Dat zal echt niet makkelijk zijn geweest en als ik het goed begrijp is het antwoord helaas nee geweest. Ik weet zeker dat het antwoord over een tijd vast een keer ja zal zijn. Ga zo door en liefs voor jou
Yess kom maar door.
Yes hier ook!
Ik wil pantoffels kopen voor mezelf voor kerst, wat moet ik kopen? Ik wil een harde zool (dat ik even naar de groenbak in de tuin kan rennen) en een warme binnenkant. Ik zag op Insta telkens reclame van zo’n Ugg-achtige instappers, maar weet niet meer van welk merk.
Ik vind shepherd sloffen heel fijn! Harde zool en lekker warm omdat ze toch ook aan de achterkant van je voet zitten zeg maar
Ik heb pantoffels van TOMS die voldoen aan je wensen. Model INDIA, maar ze hebben heel veel keuze!
Sorry chef, ik vond pantoffels geen mode.
Gezien we zonder paginanummers kunnen, kunnen we misschien ook zonder topics?
Ik zal de splurge doen voor echte UGG pantoffels, heb die van mij nu vijf jaar en zijn nog steeds zo fijn, kan er ook gewoon de hond mee uitlaten.
Wat lief . Bedankt
Ik heb het aan meerdere mensen aangegeven maar ben 0x uitgenodigd. Bedankt voor je lieve berichtje!
Rottig he deze tijden. Hoop dat je er ook nog een mooie laatste maand van kan maken, en heel erg bedankt voor je lieve bericht , dat doet me goed.
Mmmja ik heb nog van die lage Uggs, een jaar of zeven/acht oud, maar heb in de tussenliggende jaren zoveel twijfelachtige dingen over de productie van Uggs gelezen dat ik er liever niets meer van koop.
Pfff eerst bijna janken in de sportschool met de ponds - weeping angel dr who aflevering en nu laatste gilmore girls aflevering. Who am I?
Ik zit verplicht formule 1 te kijken en echt help. Het duurt zo lang. Soms is het nog wel vermakelijk, maar vandaag…