Gadverredamme ! Ik hou van koffie maar appie komt met een recept voor kerst met chocolade mouse en dalogna creme… gewoon zon hap koffie met suiker en water goooorrr.
Ik verveelde me dus had tinder gedownload om gewoon een beetje te ouwehoeren, verder wil ik gewoon niks, maar alle mannen waar ik een match mee ben beginnen na 3 zinnen meteen over seks of afspreken. Ga weg en stuur me gewoon grappige gifjes of smileys ipv “ik wil je zoenen”
Misschien moesten die mensen wel nieuwe kleding hebben op zondagmiddag. Net als jij boodschappen nodig had
Ik zit nog steeds in bed. Het is te koud en deprimerend buiten.
Warmbat sloffen!
Er zijn wel allergieen die je op latere leeftijd kunt krijgen. Ik weet niet zeker of huisstofmeid eronder valt. Maar er bestaan anti alergie hoeslakens en dat soort dingen ( ik weet nooit de exacte namen voor wat er om de deken en wat om het matras moet haha maar ze zijn er voor allebei)
Ja kan zomaar ontstaan. Er mee wakker worden klinkt logisch, omdat er veel HSM in je bed zit.
Sowieso:
-Elke week/max elke twee weken beddengoed op 60 graden wassen
-Goed ventileren, vooral in de slaapkamer (met raam open slapen bijv.)
-Regelmatig stofzuigen
-Liefst gladde vloeren in huis
Daarnaast kan je aan een neusspray, Dymista is een goede maar wel duur. Die heeft antihistamine en ontstekingsremmer, maar een goedkopere met alleen ontstekingsremmer werkt vaak ook. Tabletten antihistamine werken ook, sommige mensen krijgen daar hoofdpijn van of worden slaperig en daarom nemen ze het voor het slapengaan in.
Ik wilde niet direct hele dure kopen want ben ook zo iemand die het na 3 weken niet meer gebruikt. Dus nu een paar van Scapino huismerk genaamd “Thuis” (binnenkant gevoerd, harde zool) zit heerlijk
Ik hou echt zo van rijden. Muziek aan en go. Op zo’n zondag als vandaag zou ik zo 5/6 uur in de auto door kunnen brengen. Ik vind dat echt een van de meest ontspannende dingen om te doen, haha.
Je woont in het verkeerde land haha . Misschien kun je met al je vrienden en familie naar amerika kunnen verhuizen en dan allemaal in een andere staat zodat jij lekker kan rijden haha. Of je kunt ze allemaal door europa heen kunnen verspreiden.
Offf - als we out of the pandemic komen - rij ik lekker naar Parijs Berlijn Praag en noem nog eens wat! Daar heb ik nou écht zin in, een lekker spontane citytrip met de auto. Maar ja. Not in 2021, denk ik zo.
Ik hou ook zooo van autorijden! Ik heb nu een lease auto en heb zoveel kilometers over door het thuis werken, hoopte dat ik voor het einde van het contract kon roadtrippen… maar ben er idd ook bang voor.
Ik heb pantoffels van Ugg en die zijn echt super warm en hebben ook een harde zool.
Jaaaa ik ook! Zou echt graag vrachtwagen chauffeur willen zijn zonder het laden en lossen gedeelte
Ik wou bijna zeggen omg ik zou graag een chauffeur willen. Maar toen bedacht ik me dat jij keihard rijd en Limburgs praat…
Nee hoezen wekelijks, kussens ed liever niet van dons want daar gaat de HSM heel goed op.
Nee joh gewoon een dag doen dat corona niet bestaat it’s worth it!
@Krabsalade ik heb laatst pantoffels gekocht bij de zeeman. Slipper model met harde onderkant en warm spul van binnen voor 4,99
Als je onderweg niet stopt en na aankomst weer omdraaide lijkt het me juist helemaal coronaproof!
Ooooh ik zie het al helemaal voor me…
Karl on the road.
Met je nakies en hond prompt en fier naast je. Terwijl je rondskeurt over de buitenlandse snelweg heb je op de tablet naast het stuur de Kardashians aan staan. 'S avonds stap je helemaal opgemaakt en op je hakken het turckerscafé binnen. Je hond trippelt aan zijn lijntje voor je uit. Je maakt een paar opmerkingen naar de truckers dat ze hun ogen op hun bord moeten houden, eet je eten op en vertrekt weer. Overnachten doe je echter in een 5 sterrenhotel. Bij aankomst maak je er een kunst van om zo veel mogelijk parkeerplekken met de truck te bezetten. 's ochtends vroeg tuf je weg en toeter je nog even flink. Uiteraard is de hele truck versierd met lichtjes net als die coca cola truck.
Brb. Even de AVROTROS bellen over dit format.
Misschien kan Linda de Mol er wel wat mee?