Ja het gaat zelden goed haha.
Btw wat goed dat je dinsdag een gesprek hebt! Alvast veel succes!
Ja het gaat zelden goed haha.
Btw wat goed dat je dinsdag een gesprek hebt! Alvast veel succes!
Waarom praten Australiërs zo fucking irritant
Waarom denken bepaalde mensen dat ze bepaalde informatie over jou mogen delen, die echt HEEL persoonlijk is, met mensen die je zelf niet kent? Ja voor zichzelf want die persoon vond het wel handig dat die ander op de hoogte was??? Heb ik als hoofdrolspeler hiervan nog iets te zeggen? Blijkbaar niet want ik kom erachter omdat ik er zelf naar vroeg en benadrukte dat ik wilde dat niks gezegd werd. Ik ben zo zo zo zo kwaad en teleurgesteld. Vooraf was ook echt wel duidelijk dat ik niet wilde dat anderen hierover zouden praten. Zin om fucking hard te schelden op alles, voel me zwaar gepasseerd ook🥲🤬🥲🤬🥲🤬🥲🤬🥲
Ik wil je chauffeur wel worden hoor. Chauffeur, coiffure wat maakt het uit. Kan ik meteen je haar doen voor de rit.
Ben even heel teleurgesteld om iets wat misschien niet gaat gebeuren😂 had net een elektrisch dekentje besteld, afhalen in de winkel want personeelskorting. Lees ik nu dat misschien maar toch wel waarschijnlijk de winkels dichtgaan. Dat ding is er natuurlijk nooit voor die tijd. En als wel, wil ik dan de winkel nog in?
@Twijfelkont wat kut zeg.
Omg mn droom Dan maak ik in ruil daar voor outfits voor jou haha
Jaaaa deal!
Ahh in afl 3 in kamp van Koningsbrugge als ze 's nachts van die punten moeten vinden. Heeeelemaal de weg kwijt, ik heb zo met ze te doen
Ik ging even kijken hoe ver ik was met S1 Hbh. Wtf er zijn gewoon 38 afleveringen. Ik heb al 15 uur afgelopen week hieraan ‘besteed’. Het gaat nog lang duren voor ik alles heb gezien :’)
Het ging toen zo sloom wel, bij series nu moet je echt niet naar links of rechts kijken want dan weet je niet meer wat er precies die ene seconde is gebeurd. Dit gaat in vergelijking zo traaaag.
Haha ja ik ook, had iets bij Hunkemöller besteld en gekozen voor ophalen in de winkel, leek me wel handig. Waarschijnlijk kan ik het woensdag of donderdag ophalen. Toch spijtig als de winkels dan dinsdagavond dicht gaan
Hahah die weet ik nog. Die verdwaasde slaapwandelende koppen
En Lotfi die twee uur verdwaald was en helemaal verdrietig en bang klonk. Echt zielig
Ja en die jongen die om 7uur 's ochtends nog vrolijk met zijn opdracht bezig was. Had het idee dat de instructeur ook niet echt boos op hem kon zijn.
Ik zit in quarantaine en geef bezorgers nadrukkelijk de opdracht om contactloos te bezorgen en toch geven ze het keer op keer aan, zo irritant. Hoezo is dit ook opeens de norm niet meer?
Ik zeg dan gewoon dat ik graag afstand wil houden en of ze het neer willen zetten. Als jij je hand niet uitsteekt kunnen ze het ook niet aangeven toch al ben ik het wel met je eens wat betreft die laatste zin…
Vaak steken zij hun hand al uit en dan voelt het ook zo stom om te zeggen dat ik het niet wil. Maar wel een goede tip, misschien moet ik dat gewoon maar aangeven. Of nadrukkelijk zeggen: “Ik heb corona” dan zetten ze het vast wel op de grond haha.
Ach. Dat is echt naar. Ik ben dit jaar ook alleen dus je mag me altijd een berichtje sturen voor digitale support ofzo.
Ik heb zo gelachen hierom. Echt zo’n schatje zich van geen kwaad bewust.
En relatable dat ie elke keer half aangekleed ergens stond als ie klaar moest staan. Nog net een paar minuutjes extra nodig. Dat komt mij (of vooral mijn omgeving) bekend voor.
ZO BLIJ, net voor oud&nieuw een luxe suite met whirlpool geboekt
Heb dit echt al jaren voor o&n willen doen en kwam dit nu random tegen, redelijke prijs en laatste suite die over was!
Waar?? Ik ben ook opzoek namelijk!