Helaas is het raam niet doorzichtig, maar ik kan het inderdaad wel even zeggen.
Volgens mij is dat dezelfde die bij de 2e oefening ook weer pleite is en als ze m gevonden hebben vragen ze hoe het kan dat hij nog steeds opzoek is naar punt huppeldepup, zegt ie : ja ben nog onderweg 
Dan hoor je ook alle boosheid meteen wegstromen uit die leidinggevende hahah
Vanaf maandag weer Slimste Mens (Nederlandse), nu al zin in. Elke avond wat leuks op tv 
Haha oh nee!! Hopen dat het snel wordt geleverd dan idd
ik kreeg gisteren een mailtje dat het binnen 3-4 werkdagen wordt geleverd dus ik betwijfel het… misschien dat ze het dan alsnog naar je huis opsturen, of dat je nog wel bestelde dingen mag ophalen (maar gewoon niet kan komen shoppen)?
Yesss leuk! Is echt het favo programma van mijn vader en ik om samen te kijken tijdens het avondeten
Dat hoop ik. Heb iets met vertraging dat naar postnl punt gaat en dat is een tuincentrum.
Ook even hondenvoer extra halen want die haal ik bij ook een soort tuincentrum omdat die hier alleen dat verkoopt. En die gaat misschien dan ook dicht.
Wat is vroeg in bed liggen toch lekkerrr, ook nog schone lakens
ik word oud
Superkut en niet tof!
Knuffel 

Haha die IT consultant geloof ik he? Ja die was echt zo zoet, helemaal op in de opdracht
We waren dus met de alpacas aan het wandelen en begeven moment komen we langs een boerderij in de verte en ik zag 2 meisjes en eentje was volgensmij met haar telefoon aan het filmen. Dus toen schreeuwde ik heel hard willen julliw een tik tok met ons maken?! En toen gingen ze naar binnen.
Ik vond hem juist zo leuk! Heel aandoenlijk en toch zo fanatiek.
Ik heb ook zo’n hurrrrlak hotel in het vooruitzicht, maar denk nu KAK strx gaan ze hotels sluiten. Of serveren van eten.
Niet aan denken! Nouja iig kan ik gratis annuleren t/m 29 dec
Gelukkig maar!
idd beter gaat het niet gebeuren. brrrr
Ja ik ook, hoor! Vond het ook leuk dat hij een stuk kleiner was dan de andere mannen. Echt cute
Nu de finale van project Rembrandt, programma van een heel andere orde en ook leuk 
Ik kijk new kids en dit is echt zo niet mijn ding maar ik blijf kijken voor filmscenes op het politiebureau als die agent iedere keer die auto molt.
Helaas kan ik geen ondertiteling aanzetten want ik versta bijna niets.
Edit: ik kan dit toch niet aan dus afgezet.
Bedankt ik zal eraan denken! Hoop dat je de dagen ook een beetje doorkomt.
Ja, ik geef er niet heel veel om, dat scheelt misschien 
Ik zou het zooooooooo kut vinden als de contact beroepen ook weer moeten stoppen. Heb dinsdag de geslachtsbepaling gepland staan en zou het zo zuur vinden als dat niet doorgaat… M’n zwangerschap is al een rot periode tot nu toe en zou zo balen als dinsdag, eindelijk iets leuks, ook niet doorging

Als dat bepaald word dan pas in de avond en dan gaat die maatregel pas de volgende dag in
Dus als jij dinsdag geplant staat dan denk ik dat die wel door gaat.