Wat je even kwijt wil #45

Geld gekregen van mijn vader voor kerst (uiteraard zei die weer niks) en nu zit ik als een klein kind te janken omdat ik het onwijs lief vind. :sob:

4 likes

Wellicht briefje op de deur doen? ā€œWegens quarantaine graag neer zetten en afstand houdenā€

Hier

https://www.hotels.nl/nl/aalsmeer/renaissanceschiphol/#roomratetypeid-1473789992

(Maarja de suite is nu wel weg he want die heb ik geclaimd :joy:)

Maar er staan nog wel andere leuke opties op hoor! Zit die site al een week in de gaten te houden

1 like

Goede tip ja. Even kijken of dat leesbaar is want het is in de straat echt mega donker. Misschien moet ik duidelijker zijn in mijn opmerkingen bij de bestelling: ā€œHeb corona. Afstand houden graag.ā€ Of zouden ze dan niet meer langs willen komen :’)

Ik zei door de intercom dat ze het ivm quarantaine voor de deur mochten zetten. Als je die niet hebt kan je misschien vanachter de deur of een raam roepen? Of een bordje omhoog houden voor het raam.
Dan kan je het pakketje pakken als ze weer weg zijn

1 like

Helaas is het raam niet doorzichtig, maar ik kan het inderdaad wel even zeggen.

Volgens mij is dat dezelfde die bij de 2e oefening ook weer pleite is en als ze m gevonden hebben vragen ze hoe het kan dat hij nog steeds opzoek is naar punt huppeldepup, zegt ie : ja ben nog onderweg :relieved:

Dan hoor je ook alle boosheid meteen wegstromen uit die leidinggevende hahah

1 like

Vanaf maandag weer Slimste Mens (Nederlandse), nu al zin in. Elke avond wat leuks op tv :partying_face:

5 likes

Haha oh nee!! Hopen dat het snel wordt geleverd dan idd :crossed_fingers:t2:ik kreeg gisteren een mailtje dat het binnen 3-4 werkdagen wordt geleverd dus ik betwijfel het… misschien dat ze het dan alsnog naar je huis opsturen, of dat je nog wel bestelde dingen mag ophalen (maar gewoon niet kan komen shoppen)?

1 like

Yesss leuk! Is echt het favo programma van mijn vader en ik om samen te kijken tijdens het avondeten

1 like

Dat hoop ik. Heb iets met vertraging dat naar postnl punt gaat en dat is een tuincentrum.

Ook even hondenvoer extra halen want die haal ik bij ook een soort tuincentrum omdat die hier alleen dat verkoopt. En die gaat misschien dan ook dicht.

1 like

Wat is vroeg in bed liggen toch lekkerrr, ook nog schone lakens :heart: ik word oud

21 likes

Superkut en niet tof!
Knuffel :heart::heart::heart::heart:

1 like

Haha die IT consultant geloof ik he? Ja die was echt zo zoet, helemaal op in de opdracht

4 likes

We waren dus met de alpacas aan het wandelen en begeven moment komen we langs een boerderij in de verte en ik zag 2 meisjes en eentje was volgensmij met haar telefoon aan het filmen. Dus toen schreeuwde ik heel hard willen julliw een tik tok met ons maken?! En toen gingen ze naar binnen.

13 likes

Ik vond hem juist zo leuk! Heel aandoenlijk en toch zo fanatiek.

2 likes

Ik heb ook zo’n hurrrrlak hotel in het vooruitzicht, maar denk nu KAK strx gaan ze hotels sluiten. Of serveren van eten.

:sob: :sob: Niet aan denken! Nouja iig kan ik gratis annuleren t/m 29 dec

Gelukkig maar!
idd beter gaat het niet gebeuren. brrrr

Ja ik ook, hoor! Vond het ook leuk dat hij een stuk kleiner was dan de andere mannen. Echt cute

Nu de finale van project Rembrandt, programma van een heel andere orde en ook leuk :heart_eyes: