Wat je even kwijt wil #45

Ik kijk new kids en dit is echt zo niet mijn ding maar ik blijf kijken voor filmscenes op het politiebureau als die agent iedere keer die auto molt.
Helaas kan ik geen ondertiteling aanzetten want ik versta bijna niets.

Edit: ik kan dit toch niet aan dus afgezet.

3 likes

Bedankt ik zal eraan denken! Hoop dat je de dagen ook een beetje doorkomt.

1 like

Ja, ik geef er niet heel veel om, dat scheelt misschien :slight_smile:

1 like

Ik zou het zooooooooo kut vinden als de contact beroepen ook weer moeten stoppen. Heb dinsdag de geslachtsbepaling gepland staan en zou het zo zuur vinden als dat niet doorgaat… M’n zwangerschap is al een rot periode tot nu toe en zou zo balen als dinsdag, eindelijk iets leuks, ook niet doorging :frowning: :frowning_face:

Als dat bepaald word dan pas in de avond en dan gaat die maatregel pas de volgende dag in
Dus als jij dinsdag geplant staat dan denk ik dat die wel door gaat.

1 like

Maar neem aan dat ze dan alleen niet-essentiële contactberoepen als kappers en nagelsalons sluiten? Ze kunnen toch niet zomaar alle verloskundigepraktijken dicht gooien :thinking:

1 like

Waarom wordt in elke aflevering van Virgin River even benoemd dat de hoofdrolspeelster hoofdrolspeelster zooooooo knap is. Waarom kijk ik dit. Ohja hoef er niet bij na te denken.

2 likes

Ik kan mij voorstellen dat je daar verdrietig van wordt. Ik probeer te bedenken wat het wat lichter zou kunnen maken maar aan de andere kant mag je er natuurlijk ook gewoon van balen. Dat de feestdagen in de media zo groot worden gemaakt helpt ook helemaal niet mee. Heb je misschien een huisdier die je lekker kunt knuffelen? Ik zou je graag een kerstkaartje sturen als je dat leuk vindt. Sterkte in elk geval! :four_leaf_clover:

1 like

Ik wil niet werken morgen :frowning: maar ik wil ook niet thuis blijven want dan ga ik teveel in mijn hoofd zitten. Maar ik werk morgen met mijn leidinggevende en dan loop ik altijd al op mijn tenen en ik weet dat ik slecht ga slapen vannacht… ahh

Waarom gaan mijn katten altijd ruziemaken als ik bijna slaap? :neutral_face:

4 likes

Nee verloskundige blijft open. Alhoewel vorige lockdown de controles telefonisch werden gehouden geloof ik, dus niet naar het hartje luisteren enzo.

Maar heb dinsdag de geslachtsbepaling en dat is een pretecho. Dus geen medische echo. De pretecho bureau’s moesten vorige keer ook dicht helaas.

1 like

Ik zie alleen maar pluspunten

1 like

Had de avro al gereageerd want ik doe mee :clinking_glasses::clinking_glasses: misschien icm met de slechtste chauffeur van NL

1 like

Because cats

1 like

Ik vraag me echt iets heel randoms af. Zouden er in coronatijd minder affaires zijn? ‘Vroeger’ kon iedereen makkelijk zeggen dat ze overwerkten of een hotel nodig hadden voor werk. Nu is dat toch anders. Of zouden de affaires zich allemaal online afspelen nu.

‘Per ongeluk’ dronken vreemdgaan in de club of op festivals is er ook al niet meer bij

29 likes

Pfff, wat ben ik moe. Mag ik alweer naar bed?

6 likes

Ik dacht even dat ik in het carona topic zat

1 like

Kan er niks aan doen dat het topic zo heet 🤷

@Rozevarken ja, als je net wakker bent kan dat best verwarrend zijn.

De koffie is op. F my life.

2 likes

Zelfs m’n kat vond het vroeg vanmorgen toen de wekker ging