Wat je even kwijt wil #45

Wat is de maandagochtend toch een vreselijk dagdeel. Gatverdamme

2 likes

Vandaag lekker een vrije dag samen met mijn vriend :sunglasses:

8 likes

Zooooo irritant als je door iemand terug gebeld wordt, maar je weet niet hoe laat…

Ja klopt, maar het zit diep verweven met mijn vocabulaire :joy:

2 likes

Haha ja ‘‘dat is zo voor schut’’ kan ik me ook aan ergeren. Je staat voor schut, maar iets is niet voor schut.

14 likes

Pff wat is het donker man. Ik zit hier eerst maar een half uur met m’n kop voor een daglichtlamp. Hopelijk helpt dat wat…
En straks weer eens een extra dienst draaien omdat een collega in quarantaine zit. Echt de zoveelste keer dit. Bah :sob:

1 like

Wil dit gewoon even hier achterlaten

59 likes

leuke pagina voor de architectuurlovers. Ik vind het doodeng, een extra vloer onder station Rotterdam Lombardijen?? Een atoomkelder onder Amsterdam?? Maar wel interessant

5 likes

Ik heb nooit wat met kerst gehad maar door dit rare jaar (corona/persoonlijke dingen) kreeg ik de laatste 2 maanden heel erg het gevoel, dat ik dit jaar wel eens wat gezelligheid kon gebruiken met de mensen waarom ik geef. Ik heb besloten dat ik lekker eten ga bestellen en inderdaad met mijn huisdier een mooie kerst ga vieren. Straks ga ik opzoek naar een cadeau voor mijn huisdier :wink: Een kerstkaart dat is heel erg aardig :slight_smile: maar dit berichtje van je doet al genoeg. Bedankt

7 likes

Mijn motivatie is ver te zoeken vandaag… Heb eigenlijk nog niks uitgevoerd.

4 likes

In Myanmar is ooit een grote stad gebouwd met als doel dat het de nieuwe hoofdstad zou worden, maar dit is nooit gebeurd dus nu staat er een gigantische spookstad met een lege 20-baansnelweg er naar toe. Heel bizar!

https://www.alldayeverydaisy.com/myan/de-bizarre-hoofdstad-van-myanmar-rijden-over-een-20-baans-snelweg-zonder-verkeer/

image

33 likes

Al sinds thuiswerken zie ik een paar keer per dag een vrouw een hele schattige doggo uitlaten, maar sinds 2 weken zag ik 'm niet meer. Ik zag die vrouw wel steeds buiten lopen maar dan zonder hond, dus dacht dat 'ie dood was ofzo :pleading_face: maar net zag ik hem weer!!!

46 likes

Veel kort geslapen, maar heb zometeen mijn eindejaarsgesprek, enige moment in het jaar voor salarisverhoging dus time to shine!!

En mijn vader meldt super onverwachts dat hij ons een deel van de erfenis van zijn overleden vader wil schenken, maar raadt wel aan het te gebruiken voor ‘intrinsieke ontplooiing’, en dan niet ‘het verhogen van carrièrekansen’. Ehh, misschien moet ik op zoek naar zo’n leuke millenialcursus ofzo

12 likes

Ik ben echt een beetje geĂŻrriteerd. Ik heb sinds kort een nieuwe baan en mijn voorgangers hebben er echt een puinzooi van gemaakt en ik ben ook echt mega slecht ingewerkt. Maar heb ik een hele lijst ontvangen van zaken die niet gedaan zijn en ik kan dat nu oplossen. Of beter gezegd: ik had dit vorige week al opgelost moeten hebben en ik moet beter prioriteiten stellen (kreeg ik te horen). Alleen ben ik nooit op de hoogte gebracht van die lijst en taken die bij die lijsten horen. Ik kan hier zo slecht tegen alles wordt bij mij neergelegd zonder dat ik iets er aan kan doen.

Zijn zijn kinderen allemaal van die carriertijgers dat hij denkt dat jullie dat daar voor gaan gebruiken?
Succes met je gesprek :muscle:t4: weet je waar je ongeveer op wilt mikken qua verhoging? Of werkt dat bij jullie niet op die manier?

1 like

Hahah nee mijn broertje en ik zijn allebei niet zulke types haha. Maar mijn vader is zo ongeveer de minst materialistische, of opportunistische man die ik ken. Geeft al jaren af op de consumptiemaatschappij (“het moderne concentratiekamp”) en geeft amper geld uit. Boeken lezen, tuinieren en wandelen, dat is zo’n beetje waar zijn leven uit bestaat.

En thanks! Mijn baas is zo ongeveer het tegenovergestelde van mijn vader, is echt gek op geld. Dus meestal is er in het gesprek niet echt ruimte voor onderhandeling, maar wordt je aan het einde een bedrag medegedeeld. Ik heb al wel een richtbedrag in mijn hoofd! En argumenten waarom ik dat waard ben!

4 likes

Ah zo naar!!

Ik hoef niet te helpen op het stembureau bij de verkiezingen omdat er meer dan voldoende aanmeldingen zijn, vind het wel jammer :slightly_frowning_face:

Oh god. Ik zag vanochtend ineens een hele ranzige vlek aan de buitenkant van mijn tas. Blijkt het een peer te zijn die inmiddels groenbruine pap is geworden :nauseated_face:. Ik was te laat om m’n spullen in een andere tas te doen, dus ik heb geprobeerd om zoveel mogelijk peer uit mn tas te vegen, maar ik ruik het nog steeds :nauseated_face:. Al m’n spullen zitten onder de drab en ik hoop zo dat mijn collega’s er niet te veel last van hebben. Zelf word ik in ieder geval niet goed van die lucht.

4 likes

Wat een superleuk idee!