Wat je even kwijt wil #45

Omg 10 smaken!! Hier had onze zeeman 4 smaken maar beetje basic zoals chocola , vanille , banaan en aardbei.

Meh, het is ook gewoon klote :two_hearts:

1 like

Is dit goed nieuws? :joy:

8 likes

Hartje voor herkenning en steun :heart: het is echt gek allemaal.

Ik lig in bed met een kat op me (heb honing aan m’n reet vandaag) en ik lig alleen maar te denken: wat gaat er morgen gebeuren? Kan hier zo slecht tegen, het niet wetende. Zucht. Heb m’n hele vrije dag ook verpest door alleen rond te hangen hier en op nieuwssites. :pensive:

1 like

Heb de schuur dus volgestouwd, maar dat moet dus weer opgeruimd worden en zie daar echt tegenop.

1 like

Dafuq ik sta een beslag te maken in de keuken en mug wil me steken. The fuck stay out of my kitchen en also: het is december. Aufbokken!

5 likes

Wat had je gekocht??

Ik was even vergeten hoe leuk en verslavend het is om op youtube liedjes te luisteren en kijken. Gebruik echt teveel Spotify, kom nu ineens in hele andere muziek weer terecht, leuk!

1 like

Waarom ben ik zo emo voor kerstreclames. John Lewis vond ik dit jaar tegenvallen maar deze :pleading_face::pleading_face: zo cheesy maar zo schattig

4 likes

Zo gehuild om deze, hoe lief :heart_eyes:

1 like

Er werd me net gevraagd “of het niet inmiddels tijd is om te stoppen met borstvoeding”. Mijn kind is 3 maanden en nog altijd afhankelijk daarvan. Hoezo zou ik nu stoppen.

1 like

Ja ik ben boos :sob:

2 likes

Geen adviezen en je hebt er niets aan, maar you got this!!

1 like

Moest dit even horen, thanks :heart:

1 like

Ik heb voor kerst voor mijn moeder oordopjes besteld die misschien kunnen helpen met haar tinnitus en ik kan echt niet wachten tot ze ze kan proberen. Hoop echt dat het haar gaat helpen

26 likes

Ik heb de laatste tijd steeds geen zin om te gaan slapen. Als ik klaarwakker ben vind ik slapen zo saai en dan het idee dat het echt nog uren duurt voordat de nacht pas weer over is :tired_face: wat is er mis met mij?

plus ik heb deze week nog vakantie en volgende week moet ik 1 dagje werken. De lockdown heeft heel veel effect op mijn werk en de vorige vond ik daarom echt vreselijk. Ga morgen denk ik toch inbellen bij de vergadering en afhankelijk van de sfeer die ene dag extra vrij vragen :crossed_fingers: moet echt even verwerken dat dit nu t/m iig 19 januari zo is

1 like

Omg wat een dag. Wij zijn tot 00:00u open geweest. En nee we hebben niet meer klanten tegelijk binnen gehad dan mocht en ons netjes aan alle regels gehouden. Ik ben gewoon echt nog mega druk in mn hoofd door een soort adrenaline of zo, echt heel raar. Nog even wat eten en dan morgen om 9:00u alle klanten netjes bellen wat ze met de geplande afspraak willen. (Verzetten naar na 19 januari bijvoorbeeld).

24 likes

oh jeetje dat is zeker een bizarre dag! ik zag hier in de stad ook veel salons nog laat open idd
zit jij nu de komende weken thuis? of?

Ja helaas wel. Wij gaan wel nog deze week de salon helemaal poetsen, wat administratie bijwerken en klanten bellen. Ik ben wel altijd telefonisch bereikbaar voor vragen en afspraken plannen. De vorige lockdown was ik wel een ochtend per weer in de salon om klanten advies te geven, producten te laten kopen of een verf pakje te maken voor de vaste klanten. Dit kon allemaal op afspraak aan de deur afgehaald worden. Denk dat dat nu weer zo gaat zijn. Ik ben gelukkig wel in loon dienst dus krijg (gewoon) doorbetaald. Dus die paar uurtjes per week werken doe ik natuurlijk graag.

7 likes

Ik ben sinds een paar maanden weer enorm druk in mijn hoofd, zit in het onderwijs en dit is voor mij de eerste keer dat ik online onderwijs moet gaan verzorgen en ik zit met zoveel vragen. Vanuit de school ook nog weinig duidelijk omdat ze morgenvroeg allemaal gaan overleggen.
Ben pas drie weken in deze groep en heb kleuters. Pff hoop dat er morgen een hoop duidelijk wordt en dat ik nog wat slaap kan pakken :persevere:

6 likes