Wat je even kwijt wil #46

Misschien moet ik ook maar naar Zwolle. ‘Mijne’ is bezig met allerlei projecten en wilt heel graag een eigen salon openen, maarja hoe of wat weet ik verder ook niet. Zucht ik vind dit echt helemaal kut. Denk dat ik iedereens naam even op Instagram ga opzoeken om te kijken

2 likes

Ik zag gisteren iemand in de Jumbo met haar eigen winkelkar. No joke :rofl:
Het was een kleinere, merkloze variant. Haha best apart

12 likes

Als je er dan een bordje op zou monteren met een link naar je eigen website/bedrijf is dat denk ik best een goede marketingstunt.

3 likes

Do it! :smiling_imp:

@Lemongrab

De coronacrisis is lang genoeg om het weer aan te groeien.

4 likes

58Hg

29 likes

Just cut it.

and smash the patriarchy with your looks

Groetjes iemand die in 1 jaar 50cm eraf had gehaald. :joy:

12 likes

Hier spreekt je geweten knip je haar.

15 likes

13 likes

Vandaag het huis opgeruimd, keuken en badkamer schoongemaakt, gedweild, boodschappen gedaan, wasmand leeg gewassen, een sollicitatie verstuurd en bij m’n ouders op de koffie geweest. Ben tevreden over m’n productiviteit vandaag. Sorry moest mezelf even ongegeneerd een schouderklopje geven.

37 likes

Ach ja, als je 15 cm hebt om er vanaf te knippen dan kan je zeker tien centimeter op eigen houtje doen, dan kan in geval van nood de kapper het in de laatste vijf cm rechttrekken.

In other news, wat is iedereen hier toch altijd druk bezig met schoonmaken? Ik heb gelukkig echt een hoge vuiligheidstolerantie, want om iedere week vaste prik schoon te maken zou me echt te gortig worden

21 likes

Ik heb vanaf donderdagmiddag zo weinig gedaan en zoveel op de bank gehangen dat mijn rug mij nu haat en mega pijn doet. :pensive:

1 like

Ik heb zojuist gehoord dat Bath and Bodyworks naar Leidschendam komt :partying_face: :partying_face: dat is nu al het beste nieuws van 2021!

28 likes

afbeelding

4 likes

Haha I know! Ik woon er ook praktisch naast dus ben helemaal happy😂

Oh en om het nog mooier te maken Victoria Secret komt ook🥳

5 likes

Ook echt de lingerie, of alleen de beauty producten?

Aangezien het zeer groot is ga ik uit van ook lingerie!

11 likes

Oeh zoals het hier staat 2 winkels van victoria secret

1 like

Lastige situatie! Ik zou het denk ik wel nog een keer benadrukken ja, met daar inderdaad bij dat wat hij vandaag deed over jouw grenzen ging en dat je echt geen behoefte hebt aan contact met hem.
Als hij dit hierna nog eens doet, kun je er best melding van maken bij de politie. Dat klinkt heftig maar de dingen die hij jou heeft aangedaan zijn ook heftig. En áls er dan wel nog eens iets gebeurt dat echt over je grenzen heen gaat, heb je iig al eens melding gemaakt.

5 likes