Wat je even kwijt wil #46

Holyshit joh. Ik weet nog op school dat ze altijd zeiden dat we nooit vuurwerk etc moesten oppakken de volgende dag.

@desecretaris Jumbo heeft c1000 overgenomen. Net zoals dat ze laplace hebben overgenomen van v&d. En groot en deels nu ook HEMA volgens mij.

1 like

Mijn wens voor 2021 is om jaar met zo’n klote Biro omver te rijden. Midden in de PC.

6 likes

Ja ik snap dat ook niet, jumbo supermarkten bestaat pas sinds 79?? Waar halen ze die 100 jaar vandaan

1 like

Bah bah bah. Word al helemaal naar van je verhaal, laat staan als je er bij bent geweest. :pleading_face:

Deze idd!

Ah ja! Ik hoopte nog even op een wonderlijk positieve update

Hahah ik heb wel vaker het idee dat bedrijven enzo gewoon wat verzinnen met we bestaat zoveel jaar haha.
Omdat 100 gewoon leuk klinkt.

2 likes

Dit vroeg ik me ook af, dus ging ik googlen. Omg ze hebben een eigen wiki. Een supermarkt keten😂 dus ze tellen overname van bedrijf x en y mee in jaren als ik het zo begrijp

1 like

Vervangen kan ook bij deze. Maar vooral de accu is gaar, die ging vandaag in 1.5 uur van 92% naar 19%.

1 like

Ja, die twijfel had ik ook! Maar e-reader pak ik eigenlijk nog makkelijker/sneller dan een papieren boek en je raakt nooit je bladzijde kwijt + met vakantie is het ook wel makkelijker.

1 like

Ik dacht toen ik mijn ereader kocht: die ga ik bijna nooit gebruiken. Maar het is 1 van de beste aankopen geweest.

2 likes

Ja doen! Ook in bed leest het zoooveel chiller. Pak mijn ereader er sneller bij dan een normaal boek omdat het praktischer leest.

4 likes

Mijn opa en oma deden altijd boodschappen in de OG Jumbo. Was wel een beetje pauper. De familie Meurs is hier vooral bekend van de, in de volksmond, LEL. Lekker & Laag.

6 likes

@Vidia @LastYoungRenegade @anon4388265 ah goed om te horen dat dat een bekende twijfel is en jullie er heel blij mee zijn! Welke hebben jullie?

1 like

Ik twijfelde enorm vind lezen op papier zo fijn. Maar lees nu haast alleen maar boeken op de e-reader. Zo ontzettend makkelijk om mee te nemen. Kan als het boek uit is direct door naar het volgende boek. En nooit meer de pech dat je geen boeken meer op voorraad hebt.

2 likes

ik heb de Kobo Nia!

1 like

Ik heb een Kindle paperwhite.

1 like

Kobo Clara, wordt hier intensief gebruikt en na 1,5 jaar nog heel blij mee

1 like

Laatste aflevering van het seizoen was het vorige keer, geloof ik!

Ik houd ook enorm van lezen op papier maar ben ook echt fan van de e-reader! Ik heb de Kobo aura h2o, je kan je Kobo account koppelen aan je bol account dus als je een e-book op bol koopt (los of via Kobo Plus) staat hij er meteen op. En de e-reader die ik heb is waterdicht dus je kan hem gerust lezen in het zwembad of in bad, superfijn.

3 likes