Wat je even kwijt wil #46

Ken je de eigenaar van die andere auto? Anders nog even briefje met je telefoonnummer op die auto leggen, dan kan eventuele schade verhaald worden met jou als getuige.

17 likes

Wat fijn voor je! Deze ken ik niet maar ik hou zo van Café del Mar. Vooral in bad of aan het strand.

1 like

Ik vind 85 euro per maand ook echt veel geld.
Ik betaal 32 euro geloof ik, voor 1x pw (kick)bokstraining. Ik zit dus bij een (kick)boksschool, geen basicfit achtige. Bij mij werd tot nu toe steeds direct na de persconferentie via social media aangekondigd dat abo bevroren wordt. En ze bieden ook home workouts aan.

1 like

Ik worstel hier ook mee. Bij mij gaat het om minder, namelijk 39 euro per maand voor m’n bokslessen.

Je kunt wel individueel op een bokszak sporten, alleen. Maar daar maak ik geen gebruik van. Dus ik betaal nu 39 euro voor niks. Maar gun de boksschool ook inkomsten want zij hebben het ook zwaar en het zijn fijne mensen.

Ik pieker nog even verder.

1 like

Argh ik heb te lang gewacht met eten en ik voel me helemaal slap. Maar ik ga lekker pistoletjes met vega filet american, ei, truffelmayo en rucola eten hmmmm.

7 likes

Weet niet goed hoe je dat voor je voor je ziet, maar we hebben wel het topic wat luister je nu!

1 like

Welke vega filet american is het lekkerste? Ik heb zoveel zin in filet american, maar ik lees in de ingrediënten van de vega variant vaak tomatenpuree en ben bang voor een deceptie

Die van AH huismerk vind ik heel lekker! Nu in de bonus. Die van DVS vind ik wel echt naar tomaat smaken.

1 like

Ik vind de vegetarische slager filet americian het lekkerst!

2 likes

Deze!

Toen ik het at dacht ik bijna dat ik de verkeerde en dus echte filet american had gekocht!

5 likes

Ja dit is ook echt mijn favoriet!

1 like

Even vergeten hoe kut de bijwerkingen van m’n antidepressiva zijn als je gaat ophogen :weary: Nu maar hopen dat het snel werkt want het voelt echt of er mist in m’n hoofd zit

5 likes

Oooh ik heb een beetje honger en het water liep me in de mond door je post haha, heerlijk!

1 like

Nou helemaal niet dramatisch, ik snap dat super goed. Hoop dat je snel wat vindt!

Mijn kosten zijn nog hoger maar bieden nu online lessen en buitentrainingen. Wij hebben bij de eerste lockdown een maand langer gekregen, gratis. Nu heb ik hem, per uitzondering, tijdelijk on hold kunnen zetten. Ook ivm mijn zwangerschap

Vandaag werk ik voor het eerst vanuit bed. Dit is veel te chill.

3 likes

Kan me best voorstellen dat je dan weg wilt hoor!
Ook dat gestress over het verstoppen van je huisdieren misschien.

Hoop dat je snel wat moois vindt!

Hoe is het gegaan?

1 like

Haha sorry!

Ik wilde trouwens ook paaseitjes kopen maar mijn AH had ze nog niet :cry:

Me myself and I van Beyoncé en Never again van Robyn! @visual

1 like

Ik kwam deze lijst laatst tegen, misschien zit er wat tussen!

1 like