Wat je even kwijt wil #46

Hier is mijn hond aan het krijsen dus misschien kunnen we een krijskoor oprichten met ze :joy:

2 likes

Ahh ja blijft spannend! Ik vind het nu idd ook lastig inschatten in hoeverre ik de feedback nu goed aan ga passen. Maar komt vast goed. Geniet nu in ieder geval maar even lekker van je vrije tijd en de rust! :heart:

1 like

Op een vrije dag wakker worden met honger is zo mega irritant. Ik wil nog niet opstaan.

1 like

Sinds gister wordt de badkamer verbouwd. Ben er nu al helemaal klaar mee.

O ja dit lijkt me echt een enorm project. Hier gaat dat ook wel binnen 5 jaar gepland worden.
Hoe lang duurt de verbouwing?

Gemiddeld 3 weken. Was een jaar geleden dat we de badkamer kochten, hadden zoiets gaan dan we zwemmen ofzo. Nu gaan we om de 2/3 dagen naar mijn schoonzusje om te douchen.

Hoor ook van iedereen dat als je de badkamer verbouwt dat nooit meer doet.

1 like

Ja lange tijd. En dus al een jaar geleden gekocht, expres gewacht voor de montage of lag het aan de aanbieder dat het nu pas komt?
Sterkte iig :sweat_smile:

Er werd afgelopen zomer aan de buitenkant verbouwt, toen werd er een raampje in de badkamer geplaatst. Moesten daarop wachten en naar voren schuiven kon ineens niet meer.

En dan treden ze bij voorkeur op tussen 5-7 in de ochtend. :joy:

1 like

Hebben jullie wel eens iets teruggebracht naar een winkel (drogist) omdat je er niet tevreden mee was?
Ik heb oordopjes gekocht, maar ze deden zoveel pijn vannacht. €8 kwijt :sob: Maar heb beetje zoiets van ja risico van kopen en vind het beetje skeer staan daar gaan vragen of je je geld terug krijgt. Wat volgens veel voorwaarden wel mag, maar doen mensen dat echt?

Ik heb bij een drogisterij gewerkt en er kwamen vaak zat mensen iets terugbrengen hoor! Weet niet uit m’n hoofd hoe het zit met oordopjes maar over het terugbrengen an sich hoef je je zeker geen zorgen te maken.

1 like

Hier word je toch blij van :sob:

27 likes

Triest dat het nodig is… fijn dat er zoveel is opgehaald! Hoop dat ze snel een eigen plek heeft

4 likes

Ja heeft ze al! Vanaf feb :sparkles:

16 likes

Aah, fijn! Goed om te horen!

Haha de reactie van die moeder :joy:

10 likes

Hahaha ik heb dit echt nog zo vaak met de tweeling waar ik op pas. Dat ik denk: ah daar is er een, omg daar is er nog een :heart_eyes: :heart_eyes: Echt wat is beter dan een baby. TWEE BABY’S

6 likes

Haha dit Twitterdraadje

17 likes

Ja die inderdaad! Ik moet helaas nog tot 1 maart betalen, echt beetje cru nu €140 betalen voor niets (of nja zoom lessen kan ik wel nog volgen) :disappointed: mja…
Het is inderdaad een dure sportschool. In normale tijden wel waard maar nu wordt het me wel echt een beetje te gek. En inderdaad 0 compensatie.

En dank voor je tips! Ik vind een refurbished inderdaad ook wel een goede optie, ga eens kijken :grin:

2 likes

Oh wat een gedoe! Wij willen onze badkamer ook binnen een jaar of 5 doen, maar ik heb er helemaal niet bij stil gestaan dat je dan natuurlijk 3 weken ergens anders moet douchen. Misschien tegen die tijd maar een buitendouche fabriceren haha

1 like