Wat je even kwijt wil #46

Nee tuurlijk is dit een grap (die tweet is wel echt)

Maar zonder gekheid, het is natuurlijk te gênant voor woorden dat het kabinet nog niet is afgetreden.

1 like

Ik ben dood moe van het nieuws en alle politieke shit en vooral fucking corona. En er is geen fucking ontsnappen aan. Nergens.

21 likes

Ik heb hem ooit aan de kassa gehad. Ik vond het erg moeilijk aardig te blijven.

trueeee

En nog wel een webbing-kabinet.

1 like

Mocht je tips krijgen, hoor ik het graag! Ik heb eventueel wel een boekje waar ik foto’s uit kan maken, maar dan heb je dus geen app. Ik wacht overigens nu op de uitslag, wil alvast weer oefenen voor een eventuele herkansing.

1 like

Ik vind beter rekenen sowieso een handige app!

1 like

Ohh wat stom ja! Ik ben wat dat betreft ook wel blij dat ik nog geen praktijkexamen zou hebben, want dan zakt er ook echt veel weg. Ik kan toch nog amper rijden lol. Maar wat raat ook dat lessen wel mogen en examens niet, daar zit toch geen groot verschil tussen?

Ik kan helemaal zen worden van Spotify opruimen en opnieuw indelen. Mijn favoriete lijst nu is langzame emo muziek uit de 90/00’s. Mama van de Spice Girls en All By My Self van Celine Dion knallen hier door de woonkamer :two_hearts:

9 likes

:heart:

1 like

Mijn opa van 80 doet vrijwilligerswerk in een verzorgingstehuis en gaat volgende week het vaccin halen. Zoo trots op hem dat hij hem gewoon gaat halen :blush:

66 likes

Hoe cool ook dat hij vrijwilligerswerk doet op een plek waar de meeste mensen even oud zijn als hij. Echt leuk

26 likes

Ik speel WordOn met een man van 70 ofzo (een vriend van m’n oma) en ik verlies steeds. En dan stuurt 'ie steeds ‘als je langere woorden legt, krijg je meer punten :sunglasses: :facepunch: :sunglasses:’ Goh je meent het. En vandaag stuurde die iets van ‘een andere VROUWELIJKE tegenstander heeft een woord van 70 punten gelegd maar ik laat haar niet winnen!! Ik ben nu nog meer gefocust om haar te verslaan’

Ben 't zat. Ik leg nu alleen nog maar woorden met een online generator. Ik sta nu voor :thumbsup:

35 likes

JA!!!

1 like

Haha ik vind het ook cool! Hij deed het al toen mijn oma er nog woonde dus hij is er zo ingerold.

Hij praat ook altijd over die ‘oude mensen’
En ‘zo fijn dat ik die oude mensen weer een leuke dag kan bezorgen’ :joy:

57 likes

Zag een mooie opbergbox voor onder mijn fauteuils, maar de kleur die ik wil is niet leverbaar bij de Zweed :cry:

Ik heb gisteren een rijstkoker gekregen voor kerst (schoonouders hadden corona rond de feestdagen, nu hersteld dus gisteren op afstand op bezoek geweest om het alsnog een beetje te vieren) :heart: Heb hem net voor het eerst gebruikt en m’n kwaliteit van leven is echt omhoog geschoten, wat een topding

21 likes

Dit doet me echt denken aan mijn lieve omaatje. Dementerend op de gesloten afdeling, boog ze zich naar me toe: ‘Goh, er zitten hier wel veel oude wijven hè’.

Mis haar nog steeds :sob:

(Al is mijn favo moment nog steeds toen ik samen met haar een selfie nam en ze vroeg: ‘wie is die ouwe vent?’ ‘Dat bent u oma…’)

77 likes

Lekker dempen buiten werktijd joejoe

3 likes

Ik heb morgen een belangrijke meeting via Webex maar heb hier geen ervaring mee. Weet iemand of dit gewoon hetzelfde werkt als bijv. Zoom?

No no no no, ik heb tandpijn. In maart was ik m’n controle vergeten en daarna nooit meer de moeite genomen om een nieuwe afspraak te maken… Hoop echt dat het morgen weer over is… Wil echt niet naar de tandarts :slightly_frowning_face: