Wat je even kwijt wil #46

Helaas, die zijn niet voor mij bestemt. koolhydraat arm eten till I die.
Ik ga denk ik gewoon weer rondje lopen en mensen vermijden. lekker podcast op.

Maar je hebt altijd super veel commentaar op mensen in het corona topic, nu heb je zelf klachten en wil je je uit angst niet laten testen. Wees gewoon verstandig heb je klachten laat je testen dat is wel het minste wat je voor de medemens kunt doen.

5 likes

Oef nee gelukkig ben ik niet zo erg :sweat_smile:

1 like

Ik ben helemaal in shock over het nieuws rond de vrouw in de bijstand die 7000 euro moet terug betalen. Vreselijk

4 likes

Chagrijnig door nu al te lang vage pijntjes en heb medelijden met mijn vriend. Gelukkig morgen naar de huisarts.

1 like

Het gaat erover in nieuws, actualiteit en politiek #2 mocht je willen meepraten. Hoezo ben je in shock? Ik schrik er ook van maar ‘in shock’ klinkt heftiger?

2 likes

Lekker Top2000 aan, warme chocomel, af en toe de muis van mn werklaptop bewegen. Niks meer aan doen

12 likes

Ik hoop ook dat ik t deze maand nog redelijk onder controle kan houden. En dat de cijfers daarna weer dalen. En dat daarna t vaccin een beetje opschiet.

@anon12348926 volgens mij heb ik daar voornamelijk commentaar op t beleid of dingen die ik in mn omgeving zie. Niet persoonlijk dat forummers zich moeten laten testen ofzo.

Ik hoop alleen dat na mn laatste post mensen t iets beter snappen. Het is geen onwil.

Iemand anders die iets via humanitas doet en ook een fair trade bottle vase cover heeft gekregen. Of iemand die ooit zo’n ding gehad heeft. Is dus een hoesje voor over een wijnfles en dan maak je er een vaasje van. Wie bedenkt dat.

Ik ga vanmiddag weer terug naar Amsterdam maar heb zojuist gelukkig nog wel nonnevotten kunnen scoren bij de bakker. Mijn leven is weer compleet <3

7 likes

Jij ook veel sterkte♥️

1 like

Dit is echt waanzinnig. In plaats van dat we blij zijn dat mensen om elkaar geven en naar elkaar uitkijken (dat was toch de boodschap (…) deze hele coronaperiode) straf je iemand zo buitenproportioneel. Die boete ook echt er bovenop.
Ergens snap ik wel dat regels regels zijn, maar zo onmenselijk en hard.
16 likes

Ik krijg 3,50 terug van de servicekosten dit jaar van de woningbouw. Toch een goedkope fles wijn :+1:

29 likes

Meh, de vriendin waarmee ik oud en nieuw zou vieren is ziek, dus dat gaat niet door. Nu kan ik het of alleen in mijn huis vieren, of nog een paar dagen bij mij moeder blijven hangen. Alleen verveel ik me hier nogal, dus ik denk dat het een oud en nieuw alleen wordt.

1 like

Als je er tegenop ziet mag je ook best bij mij spelletjes komen spelen, ik weet alleen niet of ik dat tot 12 uur volhou. :joy:

3 likes

Voor wat voor soort functie solliciteer je? Ik heb nog nooit een pop moeten maken voor een sollicitatie terwijl het in het onderwijs nog best gangbaar is om je persoonlijke ontwikkeling te bespreken.

1 like

Zijn er ook mensen die elkaar hier van het forum kennen? Lijkt mij best leuk om wat mensen te leren kennen namelijk. Ik woon zelf in het noorden, maar geen idee hoeveel forummers ook in deze omgeving wonen? Ook echt geen idee waar ik dit kwijt moet trouwens :joy:

De zoekfunctie is je vriend.

Ik ben oude telefoons aan het opladen zodat ik ze leeg kan halen voor ik ze wegdoe maar ik zit nu in een rabbithole 1500 sms’jes uit 2011 terug te lezen :thumbsup:

39 likes

Wat lief!

Ik luister Blink 182 en voel me direct weer 14 en onbegrepen.

27 likes