Wat je even kwijt wil #46

Ik was al helemaal bang voor glaucoom. Het lijkt nu ook verplaatst naar mijn rechter oog. Het is irritant maar ook weer niet zo dat ik echt verga van de pijn. Misschien toch te maken met weinig slaap ofzo.

Omg alle films van Het Huis Anubis staan op Videoland sinds vandaagđŸ˜± 3x raden waar ik m’n zondag aan ga besteden.

Dankje voor je reactie! En doe je dan echt de e-learning? Is het ook goed te doen naast je werk?

Ik heb echt een paar dagen heel overdreven m’n nek- en aangezichtsspieren gerekt en gekneed met Youtube-video’s. Altijd als ik denk dat m’n spieren niet gespannen zijn, ontdekt ik wel één specifieke oefening die knetterveel pijn doet (dus die spier zit dan toch veel te strak).

1 like

Heeft iemand ervaring met het verhuizen van een kat? Ik heb mijn kat gister verhuisd naar mijn nieuwe woning, en opzich gaat het best oké. Ze loopt gewoon rond, komt knuffelen, totdat degene waarmee ik samenwoon de kamer in komt. Dan gaat ze helemaal onder de bank liggen trillen. Iemand enig idee hoe lang het ongeveer duurt voordat zoiets went? Of iets wat ik kan doen om te helpen? Want ik moet dinsdag gewoon weer werken, maar hij werkt thuis. En hoe het nu gaat vind ik het echt super zielig om haar alleen achter te laten met iemand waar ze zo bang voor is.

Komt vast goed. Die persoon waar mee je woont zou ik de kat laten negeren tot de kat echt zelf om aandacht komt vragen of komt snuffelen en verder gewoon wat tijd geven. Je kat kan in ieder geval ‘s nachts lekker eten en op de bak als je huisgenoot slaapt en ook dinsdag zal het wel goed komen.

1 like

Gelukkig is het nu aardig weggetrokken en kan ik straks wel hardlopen (wel kleiner rondje dan gepland, maar ben gister ook geweest dus dit is sowieso dan bonus) :sparkling_heart:

Hopelijk heb jij een beetje fijne zondag ook.

1 like

Interessant, heb je toevallig een linkje met goeie tips?
iets met vele bomen-bos

Ja! Ik doe zelf de vakopleiding en het is prima te doen. Je kan zelf kiezen of je e-learning gaat doen of klassikaal. De e-learning omgeving is ook heel duidelijk en alles is prima te combineren met werk!

1 like

Bijna al m’n spullen in een opslag en wat mis ik het meest
 de PRINTER

Oh ik heb heel vaak last van haarpijn, zelfs als ik mijn haar gewoon los heb, Ă©n heb vaak last van mijn nek, maar er is bijna niks over haarpijn te vinden behalve “geen strakke staarten maken”. Klinkt wel logisch dat dat met elkaar te maken kan hebben. Nu eens uitzoeken hoe ik er van af kom.

Heb allemaal groentes in de koelkast liggen voor een gezonde maaltijd maar denk dat ik vanavond toch maar patatjes ga eten om het einde van mn vakantie te vieren. Morgen maar weer het normale leven opzoeken

5 likes

Dankjewel voor je antwoord! Huisgenoot probeert wel tegen de kat te praten en haar gerust te stellen, maar ik heb nu maar even tegen hem gezegd dat hij haar zoveel mogelijk moet laten. Het scheelt dat hij boven op zijn werkkamer zit en ik met de kat beneden. Dat is dinsdag gelukkig ook zo, dus ze hoeft hem niet continu te zien. En ik werk deze week gelukkig maar drie dagen. Ik hoop dat ze er idd snel aan went!

1 like

Ik pak echt gewoon wat Youtube me aanbiedt, dus geen echte aanraders!

Heb net ingelogd op een oude forum (GS), en schaam met best wel over wat ik toen allemaal schreef. :blush:

4 likes

Herkenbaar , ik heb ooit na jaren ingelogd op netlog ( kent iemand dat) en toen kwam ik tot de ontdekking dat ik een vieze geile puber was

8 likes

Ja ik kwam eens meer info over het volgende tegen.
(Moet het nog eens goed laten onderzoeken uiteraard disclaimer: hoog Dr Google gehalte zo :grinning_face_with_smiling_eyes:)
maar de omschrijving was echt herkenbaar. Ineens aanvallend/schietend, missch ook omdat er zoveel zenuwen zitten?
En precies wat jij schrijft, zonder dat ik mijn haar ooit vast had deze dagen, heel gek

image

20 likes

Wat een nummer is dit :joy:

4 likes

Dry January maar dan anders

3 likes