Ugh ik heb het zo koud, krijg mezelf gewoon niet warm
Same!! Irritant is dat he, enige wat dan werkt is in bad of onder hete douche gaan.
Ik heb vanochtend over het strand gewandeld maar in te weinig laagjes dus heb het sindsdien ook koud. Kan niet wachten tot ik zo in bad kan!
Dit gaat lekker. Ik had het de hele dag al koud thuis, blijk ik de verwarming niet eens aangezet te hebben. Daarnaast had ik bedacht dat ik hutspot wilde eten, ben ik de aardappels vergeten. Top dag
Hahaha ik moest er gewoon van huilen. Ik zit nu ook zonder schaamte in een volledige samson en gert marathon
Geinfluenced door dit forum om ASR Vitality te nemen bij mijn zorgverzekering. Weekdoel ruim behaald en 5 ekkies aan cadeaubon al binnen.
En dan heb ik deze week nog eens veel minder gedaan dan normaal.
dankjewel!!
En @negativ ja ik vond het ook leuk om zo terug te blikken. Zo jammer dat we nooit marleneke gaan zien
Waarom duurt de middag altijd zo lang. Ik wil gewoon eten en naar bed.
Ja ik heb nu maar even staan afwassen, dat hielp wel een beetje met opwarmen! Zo ook nog ff douchen
Net 30 jaar Samson & Gert terug gekeken. Echt leuk om die oude beelden terug te zien
Ben ik de enige die de hashtag lees als: 30 jaar Samson engert ?
Niks aan gelogen een pratende hond en een engerd
Pfffff ik heb echt een off-day, wil gewoon een winterslaap houden en wakker worden als m’n leven op rolletjes loopt. Het liefst incl. extra diploma, partner en woning.
Ik heb nu al geen zin om morgen de vervangende arts te gaan bellen omdat altijd alles op je gewicht word geduwd (ja, dat is mijn ervaring met vervangende artsen en mijn voorgaande arts. Mijn huidige arts doet dat niet) plus ze willen er waarschijnlijk aan gaan zitten en ben ook bang dat ik ze dan een trap verkoop had gehoopt dat het vandaag wegzakte maar nu even wat simpele klusjes in huis gedaan en het is alsof het weer word opgerekt en er ergens een dikke knoop zit ofzo. Uuuurgh
Laatste dag van de vakantie helaas, wel heerlijk tot rust gekomen.
En vanochtend voor 50 euro een verrassingspakket van Lush gekocht twv 100 euro, werd net al bezorgd! En zulke heerlijke dingen die ik bijna allemaal wel gebruik, echt blij mee! Verder van m’n kerstkadobon allemaal bakdingen bij Dille & Kamille besteld en nieuwe kamerplantjes besteld. En ook nog even gesport. Prima dagje zo
Je moet wel binnen 6 km van een Lush winkel wonen, want het wordt op de fiets bezorgd (door een Deliveroo-bezorger, stond wel even gek te kijken haha).
Oke, net klaar met grote schoonmaak beurt door het huis, was is helemaal bijgewerkt. Werkplek is ingericht. Straks alleen nieuwe telefoon installeren en dan morgen klaar voor nieuwe werkgever!
Ik werd vandaag bij de bakker aangesproken met “Zeg maar hoor, meisje” en toen ik betaald had “Dankjewel, meisje”. Met zo’n stemmetje alsof ik 12 was. (Ik ben 28 trouwens.)
Toch maar minder dat Hello Kitty mondmasker dragen (het is nochtans zo leuk)
Ah jammer! Ik las dat er binnenkort ook een online sale aan komt, dus wie weet lukt het dan wel!
Weet je dat we 20 jaar geleden allemaal dachten dat er nu wel vliegende auto’s etc. zouden zijn?
Mijn naam lijkt op Chloë en NOG STEEDS krijg ik pakketjes, emails binnen met
‘Beste ChlõÀ’ ???
hoe is dit zo moeilijk?