Ik ga vandaag een muur bouwen in mijn huis. Zie er zo tegen op.
Maar ook wel een beetje leuk.
Ik ga zo mijn vriend zijn moeder en stiefvader ontmoeten, spanneeend. Zijn moeder wel al keertje twee minuten gesproken buiten op parkeerplaats maar dat tel ik niet echt mee.
Ik heb de afgelopen weken geen vakantie gehad maar wel komende week een paar dagen vrij achter het weekend aan geplakt en ik wil dit nu vast nomineren voor het beste idee van 2021.
Simon
Hoogvliet is niet bored in the house maar hyacinten in this house
Ik ga dadelijk tennissen met iemand, heb sinds de middelbare niet meer getennist en haat de ik die dacht dat dat wel goed zou komen nu al.
komt ook goed toch, zolang je plezier hebt en bonus dat je wat beweging pakt!
Door dit filmpje werd ik er weer aan herinnerd dat ik vroeger heel boos op mijn vader werd wanneer hij de intro van madelief ging zingen.
Mijn brunch is shakshuka met perfect gestolde eieren. Zo blij
Ja vreemd is dat, zelfs haarpijn (wortels) schijnt vanuit nek/schouders te komen. Laatst last van, kon niet eens naar de haarwortels wijzen, echt een pijnscheut
Heb je al zo’n bitje voor ‘s nachts? Helpt bij mij wel qua kaak-klemmen.
@ellegirltalk
Ik had laatst ook echt zo’n hoofdpijn achter mijn oog, het leek wel of m’n ooglid er van hing. Ik dacht ook: nu heb ik een tumor ofzo. PCM deed helemaal niets, pak ik na een halve dag eindelijk maar een Ibuprofen, was het echt in een uur helemaal weg.
wat ik vaak doe met hoofdpijn wat uit de nek komt, is een handdoek oprollen en die in de nekleggen. en aan de voorkant vast maken met een elastiek. Dan blijft je hoofd op een normale plek zitten en kan je hoofd daar op steunen ook inpv in te zakken. (plus lekker warm)
Vriendin van me had dit ook heel vaak en het kwam inderdaad uit de nek, zoals Huismus ook zegt. Bij haar heeft de chiropractor goed geholpen.
Oh ik had zo’n leuk boek, heb tot 3 uur vannacht zitten lezen!! Is me lang niet meer gebeurd zeg
Welk boek?
En gefeliciteerd!
Concept M van Aafke Romeijn! Het is science fiction en speelt zich af in 2020 maar het heeft wel wat interessante parallellen met het huidige 2020!
En dankjewel
Ik zit er aan te denken om een thuisstudie (via ncoi) te doen maar ik twijfel heel erg en ik zou graag ervaringen horen. Is hier iemand die dat doet of gedaan heeft en hoe is het bevallen?
Er zullen vast ook wel standaard-bitjes bestaan, maar ik denk dat je het beste er een via je tandarts op maat kan laten maken. Ik heb er zo eentje en heb wel echt het idee dat het me helpt (en tandarts is blij, want ik klemde m’n kiezen aan gort).
Ik werk bij de overheid en de opleiding die ik doe gaat zelfs via ncoi. Het hangt bij mij ook samen met Schoevers dus ik denk dat het wel prima is? Ik doe overigens een office assistant opleiding.
@Baron vind dit ook echt een aanrader!
Doe 'm soms zelfs al even 's avonds voor het slapengaan in als ik nog wat zit te werken/lezen omdat ik m’n kaken er zo lekker mee ontspan. Ziet er wel totaal debiel uit maar ach