Wat je even kwijt wil #46

Thanks voor de reminder. Gister lukte het niet dus ik heb net besteld en morgen komt het al.

1 like

Wil je het voor mij misschien ook bestellen en hem dan naar me opsturen? Dan betaal ik je de pakket vz kosten

Of iemand anders die dat wil :slight_smile:

Door de pizza poll eten we vanavond pizza, wel goeie afsluiter van de vakantie :sunglasses:

Help me onthouden dat ik morgen even bel, want anders betaal je ook dubbel verzendkosten. Misschien kan er nog een set bij.

1 like

Ik dm je wel even

1 like

Wow 1 kg?! Ik heb 500 ml en ben daar echt blij mee, love snow fairy! Had je verder wel dingen waar je blij mee was?

Er kwam een meneer langs die tennisleraar bleek te zijn (ik verzin het niet haha) en ik had zoveel plezier dat ik bijna onder tennisles wil haha.

2 likes

Ik had een nieuwe spiegel gekocht bij ikea en het was heel onduidelijk wie of wat het ging bezorgen maar het werd net bezorgd door ikea zelf? Heel gek op zondag maar wel chill :ok_hand:t3::ok_hand:t3:

Lekker een grote pan groentesoep maken nu. Prima zondag dit!

2 likes

Nu maar hopen dat de kleine paarse deze heel laat

1 like

Hehe, eindelijk thuis na 9 uur werken. Ging gelukkig opzich wel snel. Straks lekker m’n uiensoep van gisteren opwarmen en Wie Is De Mol terugkijken, echt compleet gemist dat dat gisteren weer is begonnen!

2 likes

Wanneer zijn de eerstvolgende feestdagen waarvan ik kan profiteren? 🥲

4 likes

Pasen 🥲

Thanks for nothing

Heb de hele tijd in m’n hoofd dat er in februari ook iets is.

2 likes

Valentijn. Maar daar kun je alleen van profiteren als je chocolade eet. Dat is 15 februari allemaal afgeprijsd :joy:

8 likes

Ik ben net een maand geleden verhuisd. Met 2 weken waren ze wel gewend. Gebeurde toen nogal veel dus ze zaten minder lang dan verwacht

1 like

Ik ben weer met goede vrijdag jarig zie ik haha.
Tenminste als alles open is ben ik dan jarig en anders vier ik het dit jaar weer niet en blijf ik de leeftijd die ik in 2019 had joejoe.

Goedzo meid.

#currentmoodalso

1 like

Mehh doet het al niet meer geloof ik?

Oh ik had helemaal geen zeepjes, 2 showergels, 2 body conditioners, een lipscrub, body lotion en 3 bath bombs. En twee testertjes. Ruikt hier heerlijk nu :heart_eyes:

5 likes