Even geprobeerd en krijg idd nu een foutmelding! Maar bij sommige steden zegt ie dat het vanaf morgen weer kan, dus misschien is het alleen binnen openingstijden beschikbaar?
Morgen om 10.00 weer (i.i.g. Utrecht).
Ik wilde ook terugkijken, maar ik moet een Belgisch telefoonnummer toevoegen voor een code. Hoe heb jij dat omzeilt? Of kom je uit Belgiƫ?
Net heerlijk Turks eten besteld en had aangegeven dat ze eten voor de deur moeten leggen en weglopen ivm Corona. Hebben ze 2 kommetjes lekkere soep met verse naan bijgedaan . Echt zo yummy!
Haha, hier ook! Staat nu in de oven
Kom dan
Er is een sub gedeelte over kinderen. Gewoon daar ff iets zeggen van āIk vind kinderen kutā en je hebt een rel.
Ik wil aandelen hierin.
Ik zag ooit ergens hier in de buurt een plek waar je een tijd kan boeken om servies kapot te smijten en bij Vier handen op een buik vorige week gingen ze een auto helemaal in elkaar slaan en dit soort agressie-afreageer dingen zou ik zo graag eens een keer doen.
Ik vind dit echt een fantastisch idee. Zo vaak dat ik boos ben, en dan naar iemand toe ga om tekeer te gaan waarom ik boos ben. Maar dat diegene dan niet boos is en gewoon niet de juiste mate van agressie in de reactie toont, of nog erger: rustig oplossingen aan gaat dragen. Ik wil gewoon even lekker boos zijn en schreeuwen!!
Een soort Omegle?
Jullie moeten allemaal even een theatergezelschap in de buurt zoeken, wij doen vaak als opwarming voor de repetitie allemaal emoties waaronder woede, dan sta je allemaal tegen elkaar te brullen zonder echt ruzie met iemand te maken, lof it
Mijn broer gooide me ltijd in de container als ik vervelend was volgens hem. Vind armgreep wel heftiger xD
Dit klinkt echt een beetje ziek
Miss 0800-0432 bellen
Vroeger kon je gewoon nog je kind mishandelen. Tegenwoordig mag je echt niks meer.
Ja 50 jaar geleden kon dat natuurlijk wel allemaal nog
Jij zou echt een bestseller huilie huilie empowering coming of age non-fictie boek kunnen schrijven
Oke ik kan je niet plaatsen
Je klinkt als 16 en tegelijkertijd 56 soms