Wat je even kwijt wil #46

UPSTAIRS TRAPRENOVATIE

9 likes

Er komen komende week 2x 2 vrienden langs (2 andere dagen) en dat voelt nu als mijn hoogtepunt van januari haha.

Half 9 en wij liggen in bed met op de beamer zometeen Heel Holland Bakt, ondertussen janken dat we morgen weer thuis aan het werk mogen.

3 likes

Mijn vriend heeft snapchatfilters ontdekt en ligt nu te gieren van het lachen naast me op de bank.:roll_eyes:

3 likes

“Deze trap is zo aan vervanging toe, kan écht niet meer!!” >>> trap met 1 vlekje wordt vervangen door sToErE leerlook trap met die afgrijselijke led lampjes in het midden

7 likes

Jaaaa die led lampjes afschuwelijk
Mijn vriendin zei dat ze dat wel mooi vond nou dacht het niet mijt

7 likes

neem aan dat je nu een andere vriendin hebt?

6 likes

Hahahaha extra bevestiging om niet te gaan samenwonen

Oh wat leuk dat hij eindelijk in 2015 is. Ik hoop dat hij snel ook in 2021 aankomt.

1 like

Ach joh, bijna 35 dus praktisch boomer he

2 likes

Die irritante die perse een foto van Chantal wou? Ik vond hem heel vervelend

1 like

Wow hele fles parfum :heart_eyes:

1 like

Nee, dat had ik ook geprobeerd indd. Maar het staat op YouTube! Wel zonder alle liedjes, maar die staan er ook als aparte video’s op

1 like

Ik heb net een half uurtje alvast wat dingen voor werk voorbereid oa to do lijstje maken. Daarna even wat aanpassingen aan de werktafel gedaan. En ik zit nu nog even met een glas wijn en chocola te chillen. Zo op tijd slapen en morgen weer werken. Heb er echt weer zin in, paar dagen helemaal niks doen hebben mij goed gedaan

4 likes

Hele dag besteed aan een fotoboek van onze reis naar Amerika in 2018. Wat een rot werk, eerst een selectie maken, dan alles bewerken in Lightroom en vervolgens alles uploaden en alles leuk neerzetten. En dan tig keer alles veranderen want toch nog een foto vergeten.

Nu weet ik weer waarom het meer dan 2 jaar heeft geduurd.

1 like

Wat chill dat je op zondag al je werk voor maandag voorbereidt en er juist ontspannen van wordt haha

3 likes

Oei, maar is er iets gebeurd dan uiteindelijk naast wat gevoos? Met andere woorden wat valt er nu op te biechten?

Ken je de persoon aan wie hij het gaat opbiechten?

Hopelijk bijna klaar met mijn ebook. Moet ook wel, want morgen is de deadline.

2 likes

Ahhhh, toen zoenen maar nu meer? Zie je hem zitten trouwens?

Ja is wel voor mijn eigen bedrijf ik weet niet of dat scheelt haha bij mijn laatste baan dacht ik op zondag ochtend al fml ik moet morgen werken :joy:

Ik weet nu dat ik morgen ochtend mijn laptop kan open klappen, koffie pakken en mijn planner er bij kan pakken en gelijk beginnen ipv eerst nog uit te zoeken wat ik allemaal moet doen. Ik doe eigenlijk elke avond/einde werkdag en zondag avond even mijn lijst bijwerken en dingen opschrijven die ik moet doen/ niet vergeten.

1 like