Ik ben net nog even lekker met m’n hond door de Mcdrive gegaan. Hij had kip 6 zonder saus en ik veggie Mc Chicken homestyle menu en onder het eten hebben we geluisterd naar Bad Bunny.
Jij doet je titel eer aan. Kan je hond goed tegen dat vet eten? Gewoon interesse geen oordeel.
——————
Ik heb een beetje medelijden met Gary Anderson die tegen Price staat te darten
Dit vind ik echt super cute klinken! Ik zie nu ook je hond op de bijrijder stoel voor mij helemaal excited voor zijn maccie
Haha ja ik wil eigenlijk wel eens een andere titel maar met deze post help ik mezelf daar niet aan. Hij kan er redelijk goed tegen wel! 1.5 jaar straathond geweest dus een maag van staal. Maar zijn orginele dieet is helemaal tot op de microgram aan nutriënten berekend door yours truly, dus dit is cheat day voor hem.
Klinkt als een top dag voor je hond dan haha
Heb net mn keukentafel weer omgetoverd tot bureau. Zo geen zin om morgen weer te werken…
Lig al een half uur strak. Zocht op amazon naar een product wat ik op reels had gezien (een vacuum zuiger) dus ik zoek daar op. Krijg ik een mannelijk vacuüm zuiger te zien (nep poes)
Me:
Dit is by far het saaiste weekend ooit. Heb nog net geen doorligplekken van de bank geloof ik
Hahaha ik moet er ineens weer aan denken dat ik random naar gordijnen zat te kijken op wehkamp. En dat een van de fotos van een bepaald gordijn een plaatje van een vibrator was hahaha.
Denk dat iemand van heb webdesign gebeuren veel lol had.
Heb net overal mijn irritante vertrokken collega van onze website verwijderd. Hahaaaa DELETE. Herrlich.
Heb ik net super hard mijn hond aangemoedigd toen hij zijn speeltje ging redden die achter de bank was beland en hij vervolgens drie meter achteruit moest lopen tussen bank en muur?
Misschien.
Lief. Support your locals!
Hoe krijg ik het voor elkaar om de eerste anderhalve week van de vakantie een nog redelijk dagnachtritme aan te houden en dit de laatste drie dagen van de vakantie volledig te verkloten?!
Heb ik alles in december uitgesteld om in de kerstvakantie in te halen, en vervolgens niets uitgevoerd? Jazeker. Heb ik nu stress en spijt? Ojazeker.
Wow goeie buit!!
Ik ben al een half jaar te laks om geld op mijn OVkaart te zetten voor die paar keer in het jaar dat ik misschien met de bus wil. Kom ik er nu pas achter dat ik met mijn treinabonnement ook gewoon achteraf betaal met de bus. :’) Dit had ik eerder moeten weten.
Ik wil vanaf morgen echt 's ochtends en 's avonds m’n supplementen nemen en dagelijks tanden stokeren en geen series meer kijken in bed voor het slapen gaan maar lezen. Maar waarom zie ik er ZO tegenop?!
Ik vind januari en februari echt vreselijke maanden en nu al helemaal, merk dat ik nu al moeite heb met de grijze grauwe dagen Wat doen jullie om het wat leuker en fijner te maken?
Ik begin per 1 april bij mijn nieuwe werkgever, kan vanuit hen niet eerder. Bij mijn huidige werkgever hebben we afgesproken dat 29 januari mijn laatste dag is (krijg dan nog tot eind februari doorbetaald ivm vakantiedagen die ik opneem) en het betreft ontslag met wederzijds goedvinden. Kan ik voor de maand maart dan een uitkering aanvragen? Geen idee hoe dit werkt.
Ja ik ook wel hahah ik werk ook bij de Jumbo daar