Wat je even kwijt wil #46

Volgens mij kan dat niet, in de meeste gevallen. Beter even bij het uwv checken. Heb je wss eind februari je antwoord wel XD

1 like

Jawel, maar dan moet het initiatief van de tot standkoming bij de werkgever liggen. Meestal is dat wel in je vaststellingsovereenkomst opgenomen.
Tenzij het uwv een minimum periode aan werkloosheid hanteert (dat weet ik dan niet), maar vanuit een vaststellingsovereenkomst (ga er vanuit dat dat hier het geval is) kan het normaliter wel als het initiatief alsnog bij de werkgever lag.

2 likes

Coke basen

7 likes

Ik vind die nieuwe clip van Harry Styles veel te leuk

3 likes

Er staat een grijs busje in mijn straat geparkeerd met een man er in. Hij staat helemaal verdekt en die vent zit met donkere kleding en een petje op te loeren naar de flat… ik heb ook niet het idee dat hij op iemand wacht ofzo. Ik ben al een aantal keer in het raam verschenen om te spieken of hij er nog zit, dus ik durf geen politie te bellen want dan weet het sowieso dat het van mij komt. Gats wat eng.

Edit : Ik kijk net uit het raam en er stond politie. Ik denk dat een van de buren contact had opgenomen.

8 likes

Ah bah lig lekker in het hotelbed te chillen begint hond opeens te grommen en naar de muur achter het bed te kijken :sob:

2 likes

Vindt ie de kamer niet mooi?

2 likes

:ghost:

Is het al tijd om op te staan? #teamnachtbraken…

Door de lockdown ben ik helemaal uit mijn ritme en ik moest net om 6 uur op. Maar ik was net gewoon duizelig van moeheid in de badkamer :dizzy_face:

Echt geen zin, wil blijven liggen

18 likes

Nu al helemaal klaar met vandaag.

Is het al bedtijd?

26 likes

Ik heb wel 3.5 uur geslapen vannacht :partying_face:

Straks digitaal lesgeven en wil nog even naar de Appie. Schiet eens op onder die douche. :angry:

1 like

Pff ik ben zo moe, niet meer gewend aan vroeg opstaan

2 likes

Is vandaag al voorbij?

1 like

Misselijk van de moeheid, wordt een top dag

Altijd lekker om hier op de maandagochtend te lezen dat iedereen er net zo veel zin in heeft als ik.

81 likes

Ik vind het niet echt een probleem om vroeg op te staan en weer aan het werk te gaan. Maar ik vind het wel jammer dat ik de enige van mijn altijd thuiswerkende buren ben die al klaar zit.

3 likes

Ik zit te knikkebollen in de bus. Ik ben hier nog niet klaar voor