Wat je even kwijt wil #46

Nee, dat had ik ook geprobeerd indd. Maar het staat op YouTube! Wel zonder alle liedjes, maar die staan er ook als aparte video’s op

1 like

Ik heb net een half uurtje alvast wat dingen voor werk voorbereid oa to do lijstje maken. Daarna even wat aanpassingen aan de werktafel gedaan. En ik zit nu nog even met een glas wijn en chocola te chillen. Zo op tijd slapen en morgen weer werken. Heb er echt weer zin in, paar dagen helemaal niks doen hebben mij goed gedaan

4 likes

Hele dag besteed aan een fotoboek van onze reis naar Amerika in 2018. Wat een rot werk, eerst een selectie maken, dan alles bewerken in Lightroom en vervolgens alles uploaden en alles leuk neerzetten. En dan tig keer alles veranderen want toch nog een foto vergeten.

Nu weet ik weer waarom het meer dan 2 jaar heeft geduurd.

1 like

Wat chill dat je op zondag al je werk voor maandag voorbereidt en er juist ontspannen van wordt haha

3 likes

Oei, maar is er iets gebeurd dan uiteindelijk naast wat gevoos? Met andere woorden wat valt er nu op te biechten?

Ken je de persoon aan wie hij het gaat opbiechten?

Hopelijk bijna klaar met mijn ebook. Moet ook wel, want morgen is de deadline.

2 likes

Ahhhh, toen zoenen maar nu meer? Zie je hem zitten trouwens?

Ja is wel voor mijn eigen bedrijf ik weet niet of dat scheelt haha bij mijn laatste baan dacht ik op zondag ochtend al fml ik moet morgen werken :joy:

Ik weet nu dat ik morgen ochtend mijn laptop kan open klappen, koffie pakken en mijn planner er bij kan pakken en gelijk beginnen ipv eerst nog uit te zoeken wat ik allemaal moet doen. Ik doe eigenlijk elke avond/einde werkdag en zondag avond even mijn lijst bijwerken en dingen opschrijven die ik moet doen/ niet vergeten.

1 like

Ik ben net nog even lekker met m’n hond door de Mcdrive gegaan. Hij had kip 6 zonder saus en ik veggie Mc Chicken homestyle menu en onder het eten hebben we geluisterd naar Bad Bunny.

77 likes

Jij doet je titel eer aan. Kan je hond goed tegen dat vet eten? Gewoon interesse geen oordeel.

——————
Ik heb een beetje medelijden met Gary Anderson die tegen Price staat te darten :sweat_smile:

Dit vind ik echt super cute klinken! Ik zie nu ook je hond op de bijrijder stoel voor mij helemaal excited voor zijn maccie :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Haha ja ik wil eigenlijk wel eens een andere titel maar met deze post help ik mezelf daar niet aan. Hij kan er redelijk goed tegen wel! 1.5 jaar straathond geweest dus een maag van staal. Maar zijn orginele dieet is helemaal tot op de microgram aan nutriënten berekend door yours truly, dus dit is cheat day voor hem.

13 likes

Klinkt als een top dag voor je hond dan haha :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Heb net mn keukentafel weer omgetoverd tot bureau. Zo geen zin om morgen weer te werken…

6 likes

Lig al een half uur strak. Zocht op amazon naar een product wat ik op reels had gezien (een vacuum zuiger) dus ik zoek daar op. Krijg ik een mannelijk vacuüm zuiger te zien (nep poes)

Me:

15m3az

20 likes

Dit is by far het saaiste weekend ooit. Heb nog net geen doorligplekken van de bank geloof ik

18 likes

Hahaha ik moet er ineens weer aan denken dat ik random naar gordijnen zat te kijken op wehkamp. En dat een van de fotos van een bepaald gordijn een plaatje van een vibrator was hahaha.
Denk dat iemand van heb webdesign gebeuren veel lol had.

3 likes

Heb net overal mijn irritante vertrokken collega van onze website verwijderd. Hahaaaa DELETE. :x: Herrlich.

64 likes

Heb ik net super hard mijn hond aangemoedigd toen hij zijn speeltje ging redden die achter de bank was beland en hij vervolgens drie meter achteruit moest lopen tussen bank en muur?
Misschien.

18 likes

Lief. Support your locals!

3 likes