Wat je even kwijt wil #46

Is vandaag al voorbij?

1 like

Misselijk van de moeheid, wordt een top dag

Altijd lekker om hier op de maandagochtend te lezen dat iedereen er net zo veel zin in heeft als ik.

81 likes

Ik vind het niet echt een probleem om vroeg op te staan en weer aan het werk te gaan. Maar ik vind het wel jammer dat ik de enige van mijn altijd thuiswerkende buren ben die al klaar zit.

3 likes

Ik zit te knikkebollen in de bus. Ik ben hier nog niet klaar voor

Laatste twee uur in bed stijf van de stress wakker gelegen.

Ook ik heb er zin in!

3 likes

Ook ik ga fris en fruitig de maandag in… Oh nee toch niet.

4 likes

Ga nu pas mijn bed uit en had van te voren goede intenties om voor mijn eerste werkdag 7 uur op te staan :sleeping::sleeping:

6 likes

Haha same :sweat_smile:

Haha ben gelukkig niet de enige. Wat een verschrikkelijke ochtend :joy:

4 likes

Zo geen zin in weer maandenlang thuiswerken. De afgelopen twee weken voelde mijn huis eindelijk weer veel meer als mijn thuis ipv mijn werkplek.

15 likes

Vorig jaar met scherm delen heb ik 't forum twee keer geflasht, doel van deze thuisonderwijsperiode is om safari af te sluiten vóórdat ik ga lesgeven.

38 likes

Het voelt alsof ik twee uur geslapen heb vannacht :+1:t2:

3 likes

Voel me net een klein kind dat niet naar school wil :joy:

32 likes

Hahaha ja voel me altijd een beetje gesteund hier

Eerste wat ik ga doen is m’n volgende verlof inplannen zo :ok_hand:

10 likes

Ik lig nog lekker in bed te ontkennen dat deze week begonnen is. Denk dat ik om 8.45 zo vanuit bed achter m’n computer ga zitten. :rofl: Hoef toch niet op beeld.

8 likes

Heb alleen nog maar mijn werkmail geopend en nu al geen zin meer.

5 likes

Oh dit had ik kunnen schrijven en nu moet ik 3x zo hard werken om alles alsnog af te krijgen 🄲 wat een drama

Ik wil nog veel langer in mijn warme bed blijven liggen, maar helaas: het is maandag.

5 likes

Yay SoonSoon, lekker bezig. vanochtend voelde voet weer goed. Ik gaan lopen om te testen. weer dik. Nu mag ik om 09:00 naar de huisarts. :sweat_smile: