Had echt zin om weer aan de slag te gaan na de vakantie, totdat ik moest opstaan vanmorgen
En zo koud
Ja dit heb ik ook, als hij helemaal leeg is gelopen en ik hang hem aan de oplader, dan piept hij even als hij weer aangaat. Maar ik vind het niet zo hard, ik zou er ook niet wakker van worden denk ik!
Ook een Applewatch gerelateerde vraag: als je je Applewatch / Apple gezondheid koppelt aan ASR Vitality, synchroniseert hij dan automatisch of moet je dat elke dag even handmatig doen?
Ik heb nog 2 weken vrij (nieuwe baan) maar ik werd om 6 uur wakker door mijn man die gewoon aan het werk moetâŠ
Nou jaar begint hier ook goed. Grote netwerkverstoring dus mail, teams en internet doet t niet. Belsysteem en dossiersysteem wel hahahahaha. Verdammt!
Lig ik nu nog in bed en zal ik straks in 2 minuten weer klaar moeten zitten voor een videocall? Absoluut. Zelfde als vorige jaar, niets geleerd
Ik ben pas een half uur bezig en ik ben er nu alweer klaar mee na 2 weken vakantie. Ben ook maar begonnen met alle mails verwijderen waar ik niets (meer) mee hoef. Nu nog alle mails waar ik wel wat mee moetâŠ
Mijn tactiek voor vandaag wordt: in ochtend de belangrijkste to doâs er doorheen jassen zodat ik de middag relaxed door kan komen. Direct door de zure appel heen bijten zo!
Handmatig moet dat! Ik heb ook een vraag over ASR Vitality: hebben jullie ook als week doel 0 staan? Dit is mijn tweede week, vorige week had ik
300 (en op maandag al gehaald)
Ik vind van wel.
Ik ben wel blij dat ik vorige week 3 dagen gewerkt heb zodat ik mijn werk van de kerstweek daarvoor al een beetje op orde heb. Haat een volle inbox.
Ik begin over vier minuten met werken en ik rol nĂș mân bed uit.
Ik heb in januari altijd zoân kater van alle leuke dingen in december. Heb nu serieus heimwee naar alle leuke dingen die ik in december heb gedaan. Heb ook niks leuks in het vooruitzicht. Deprimerend.
Op dit soort dagen denk ik, ik moet echt ander werk vinden. Of ik ga voor mezelf etc.
Al denk ik dat het dit gevoel niet oplost, het hoort erbij.
We hebben ook gewoon alleen maar videomeetings vandaag, en tot nu toe kostte alleen de âwat hebben jullie in de vakantie gedaan?â-vraag al een uur. Wordt een hele lange dag zo denk ik.
Zo volgens mij heeft niemand zin in vandaag als ik het zo lees
Ik dacht dit vanmorgen ook, maar als ik hier dan zie dat echt niemand zin heeft om iets te doen vandaag denk ik niet dat een andere baan het oplost
Hahah heerlijk deze gedeelde ochtendhaat. Ik zit nu bij de tandarts voor een gaatje, wat een planning van mezelf. Wel direct een goed voornemen gemaakt voor dit jaar, 4 ipv 5 dagen gaan werken.
Ik ben nu bijna weer thuis van werk, maargoed ben zondagavond wel begonnen haha ik denk dat het weer beginnen gevoel gewoon mee schuift helaasâŠ
Haha heerlijk al dat geklaag!
Grootste voordeel van thuiswerken: alleen gelukkig nieuwjaar zeggen voor de camera ipv collegas afgaan/drie zoenen.
Kuttie de vervangende arts loopt volgens mij uit. Moest om 09:00 maar het is nu bijna 09:15. Achja shit happens, het is niet alsof er werk ligt te wachten.