Ik heb dit. Maar dit is toch ook de eerste week van het jaar? Heb je alle gezondheidsvragen enz ook ingevuld?
Geen opmerkingen overgewicht woeeee! Hele aardige man, er zitten daar meerdere artsen in de praktijk.
Slechte nieuws is; enkelbanden verrekt en ook nog eens goed overbelast.
Nu week rust houden en aankijken en dan beginnen met fysio.
Daar gaat mijn stappendoel voor iedere dag. uuuuuurgh
Ik lig nog in bed, want mijn dag begint met 2 vergaderingen waar ik geen input voor hoef te geven. Ik haat de eerste werkdag na mijn vakantie altijd
Ik dacht de huisarts even te bellen voor een afspraak. ‘er zijn zes wachtenden voor u, door het corona virus is het erg druk, wij verzoeken u op een later moment terug te bellen’. Ohja pandemie.
Fijn dat het een aardige arts was! Balen van je stappendoel maar ja, als het niet goed voor je is dan moet je het doel wel aanpassen natuurlijk.
Hoi is corona al weg…
Ja klopt @Lovepink ! Ik vroeg dit in het durf te vragen topic. Ik heb het inderdaad ook en @growcookeatrepeat geeft aan dat ze dit ook heeft. Is mijn aller eerste week.
Maandagochtend (zeker na een lang weekend) is wel standaard totaal drama, pandemie of niet.
Dat vertaalt zich door de hele zorgketen, de huisarts wordt van 8-10 platgebeld, alle mobiele mensen komen in de ochtend naar de praktijk en worden dan voor bloedonderzoek of een foto naar het ziekenhuis gestuurd, alle visiteplekken tussen de middag zitten vol, tussen 12-13 bellen de huisartsen allemaal tegelijk mij (en collega’s zoals ik) omdat hun patiënten er toch wel vrij appelig bijliggen en ze die naar het ziekenhuis willen sturen, tussen 14-15 loopt de SEH vol, en dan komen alle aangevraagde bloedonderzoeken en foto’s van de ochtendpatienten binnen bij de huisarts en dan bellen ze tussen 16-17 mij weer en dan mogen al die mensen die iets in hun bloedonderzoek of foto hebben waar we vandaag wat mee moeten aansluiten in de wachtrij op de SEH en zo houden we onszelf tot middernacht bezig. En op vrijdag gebeurt ongeveer hetzelfde.
Je kan beter op een andere dag zorg nodig hebben
mwah het is niet zo zeer het doel, ik liep een paar maanden terug standaard 10,000+ stappen. denk combinatie van mijn iets oudere steunzolen (die moeten ook vervangen worden) en te hard van stapel lopen misschien (HA no pun intended)
@Soy.peor Duh het is 2021. het heet COVID 19 dus het is al laaaaaaaang over de houdbaarheid
Mijn laatste vrije dag. Zie zo op tegen morgen, wat er gaat komen en zoveel achterstallig werk.
Gelukkig gaat alles weer goed met mijn moeder. Maar dit heeft mijn vakantie wel verpest in de zin van om bij te komen. Mijn energielevel is nog verder gedaald, wist niet dat het kon.
Als ik zou bijhouden hoeveel ik het komende jaar huil, zal het een treurig cijfer worden. De afgelopen drie dagen heb ik minstens een keer gehuild. Misschien moet ik positief zien en noemen dat ik het minder opkrop
Hoe lang duurde het bij jou voordat je de betaallink kreeg?
In Amsterdam heb ik weer kunnen bestellen!
oja dat was ik aan het doen. kuch.
Ik had perongeluk de week na oud en nieuw vrij gevraagd ipv tussen kerst en oud en nieuw. Maar dit is echt het beste ooit. Helemaal nu ik al jullie berichten lees succes allemaal!
Ik geloof vrij snel, 2 uur erna ofzo!
Top! Ik dacht dat ik 'm wel binnen 10 minuten zou krijgen, maar dan moet ik nog even geduld hebben haha
Jawel, ik! Maar ik heb dan ook weekend (altijd op maandag).
Ik moet ING bellen en heb daar zo geen zin in.
Fysio gebeld, afspraak gemaakt voor volgende week. Fysio ging me ook straks even bellen om wellicht toch in te laten tapen. Heb dit toen ik vijf jaar geleden ben gevallen wel gehad en dat hielp toen enorm. maar ik ben weer z’n iemand dat als de arts zegt; “ooh het is niet super warm het hoeft niet” dat ik daar dan tegen in ga. Dus even kijken of de fysio (waar ik toen ook ben geweest) wil checken en als nog wilt tapen. Vertrouw mijn eigen lichaam niet helemaal. (En eerdere ervaring waarbij het niet getapte hoefde te worden en fysio het vreemd vond)
jaja heb al opgehangen
Ik heb geen werk maar heb ook totaal geen zin in vandaag Komt omdat mijn vriend weer aan het werk moet en ik nu de baby alleen moet doen. Ga liever aan het werk denk ik haha
Hmmm… vreemd, vorige week deed hij het wel gewoon bij mij.