Wat je even kwijt wil #46

Jawel, ik! :stuck_out_tongue: Maar ik heb dan ook weekend (altijd op maandag).

Ik moet ING bellen en heb daar zo geen zin in.

1 like

Fysio gebeld, afspraak gemaakt voor volgende week. Fysio ging me ook straks even bellen om wellicht toch in te laten tapen. Heb dit toen ik vijf jaar geleden ben gevallen wel gehad en dat hielp toen enorm. maar ik ben weer z’n iemand dat als de arts zegt; “ooh het is niet super warm het hoeft niet” dat ik daar dan tegen in ga. Dus even kijken of de fysio (waar ik toen ook ben geweest) wil checken en als nog wilt tapen. Vertrouw mijn eigen lichaam niet helemaal. (En eerdere ervaring waarbij het niet getapte hoefde te worden en fysio het vreemd vond)

1 like

jaja heb al opgehangen

Ik heb geen werk maar heb ook totaal geen zin in vandaag :grimacing: Komt omdat mijn vriend weer aan het werk moet en ik nu de baby alleen moet doen. Ga liever aan het werk denk ik haha

Hmmm… vreemd, vorige week deed hij het wel gewoon bij mij.

Het is mij net gelukt om te bestellen op het adres van een vriend in Rotterdam, zo benieuwd! Alleen jammer dat je maar 1 set tegelijk kon bestellen

Nu voel ik me minder schuldig dat ik vanochtend te lui was om mijn urine langs te brengen voor een kweek. Dankjewel!

2 likes

Oeh leuk! Ik had 1 kerstbox van 25 euro en 1 bad en douchebox van 25 euro en dat kon wel. Maar misschien verschilt het per stad? (Dit was Den Haag)

Ohhh ik had 50 euro aangevinkt en daar wilde ik er 2 van maar dat kon dus niet

MIsschien zien zij 50 al als een dubbele box. Ik wil een lush in gelderland!!

2 likes

Ik dacht dat er 1 in Arnhem zat.

Edit: ik zie net op de lush site van niet. Ik dacht dat daar altijd 1 zat. :thinking:

Haha heerlijk dat een foutje toch nog zoiets chills kan worden! Zo had ik ook ooit iets fout gedaan en kwam ik op woensdag terug op vakantie en ging pas de week erna op donderdag werken. Dat was zo chill want de donderdag om mails weg te werken en puin te ruimen en dan was het al weer vrijdag en bijna weekend. Dus nu neem ik zoveel mogelijk dagen (als die er nog zijn)nog extra vrij tot het bijna einde van de week is om weer te starten met werken.

1 like

Ik word zo hebberig van die Lush boxen terwijl er ongeveer twee dingen zijn die ik van Lush zou willen gebruiken. Echt irritant, als ik erover nadenk is het alsnog veel te duur maar toch wil ik het.

24 likes

Ja heerlijk al die klaag berichten :heart:

2 likes

Haha, dat is echt 100% zoals ik me voelde tijdens heel Z zijn eerste jaar. Haha. Sterkte!

1 like

Jaa dat is zo! En ik heb al veel geluk dat ik er eentje kon bestellen en ook nog een grote!

2 likes

Het is nog maar Maandag en ik ben de week nu al zat haha, volgens mij heeft de hele gemeente computer problemen want ze bellen mij allemaal. Leave me aloooooooooone!

1 like

Ben benieuwd wil je een foto plaatsen als je hem hebt?
@Lichtknopje is wel een perfecte stad voor een lush. Maar dat hebben ze niet door bij lush haha.

2 likes

Jaa tuurlijk zal wel even duren hoor, het is vanmiddag al in Rotterdam maar ik voorlopig nog niet

1 like

Ik heb hem ook besteld samen met @BaguetteMeNot ! Ben heel benieuwd hoeveel erin zit!