@Dombo Huh, ik heb nu ook al mijn week doel gehaald (want 0) dus kon al een voucher uitzoeken.
Haha noo, ik heb me vanochtend al aangemeld maar blijkbaar is dat te laat, ik kan pas 11 januari beginnen toch jammer als de eerste blijkbaar zo makkelijk zou zijn hahaha
Oooh wat stom. Ik was op dinsdag aangemeld en kon toen ook pas de week erna (dus vorige week) beginnen
Edit: stom van de app, niet van jou
Ik heb ook zoān lushbox besteld jeeej. Wel als kado voor mān zusje en niet voor mezelf maar dat mag de pret niet drukken.
(En verder wil ik niet werken net zoals de rest van jullie lalala)
Ik ben echt een watje want no way dat ik met deze kou ga wandelen.
Ik frisbee mijn werklaptop zo naar buiten hoor. Pfffff dit slaat echt nergens op⦠IT kan er ook niks aan doen maar ik kan niet met maar de helft van crap werken XDā¦
Ik had net bijna zoān box besteld, ook al koop ik normaal amper producten van Lush. Maar toen zag ik 7,25 bezorgkosten dus toen heb ik 'm weer weggeklikt.
Gets ik krijg ineens helemaal de kriebels van werk. Het is echt benauwend, haha. Zou er zo graag eens een jaar tussenuit willen gaan oid.
Heeft iemand toevallig ervaring met secretaresse taken op freelance basis?
Mijn werk vond het leuk om de deadline van een project op vandaag te zetten!? Dus iedereen zit te stressen en te vragen waarom dingen vorige week niet zijn uitgevoerd. Uhhh door wie dan, de kaboutertjes? Ik wist dat dit zou gebeuren, dus ik ben dit weekend in mijn vrije tijd al begonnen, maar zo irritant.
Haha ja, bedankt. Dit had ik inderdaad al verwacht. Ik hou niet eens van blokken zeep en ik heb ook geen bad.
Ik heb nu sinds 4 maanden een āechteā baan sinds ik afgestudeerd ben en ik ben er alweer helemaal klaar mee. Gewoon het idee dat ik hier in principe kan blijven werken tot mān pensioenleeftijd, dag in dag uit met dezelfde collegaās, de sleur, kantooruren etc.
Ik ben er gewoon niet gemaakt voor lange commitment op werkgebied en mis mān lanterfanter leven met elke half jaar een nieuwe baan in het buitenland met nieuwe mensen, nieuwe plekken, restaurantjes, winkels etc. om te ontdekken en gewoon het idee dat je ergens een half jaar bent en dan weer aan het volgende avontuur gaat beginnen.
In 2021 maar eens goed gaan uitzoeken welke richting ik op wil.
Dankje haha. Ze heeft ook geen fijn humeur vandaag en kruipt me overal achterna
Ik werd net gebeld door iemand die mijn oude huis mag komen bezichtigen en hij had mijn nummer via Woningnet. Is dat gebruikelijk via Woningnet?
Eigenlijk wil ik er helemaal niet meer heen, heb er al afscheid van genomen enzo. En ik wil ook niet weten wie er komt wonen. Enige waar het handig voor is, is de post. Er komt nog steeds post op dat adres namelijk omdat ze bij de voorbereiding van PostNL blijkbaar niet kunnen lezen en niet snappen dat alle post doorgestuurd moet worden.
Ik heb al twee taken af van mijn lijstje voor vandaag. De derde hoeft eigenlijk niet. Vier t/m zes zijn wandelen, hardlopen en krachttraining. Maar gevoelstemp -4 doe even rustig zo kan ik toch niks grrrr
Ik vond zelf het wel fijn toen in getapet was (was bij mij de laatste fase) omdat het ook een veiligheidsgevoel geeft.
Ja precies, een beetje āondersteuningā ofzo.
Ik heb hem nog niet gesproken dus ik hoop dat hij mij zo belt.
net ook een goed gesprek gehad met mijn nieuwe manager over opleiding etc wat meot gebeuren en hij pakt gewoon goed door. De oude zou zeggen; ja nee zus en zo doe het zelf. Nu heb ik gewoon een link van; hier ga hier maar kijken of dit wat is qua opleiding.
Im shocked.
Virtual Assistent is misschien wat, kijk is in de fb groep ambitieuze meisjes en/of business babes
Chille eerste werkdag zo, het slot van mijn huis is kapot of er is storing want meerdere hebben er last van, maar ik zit dus al een uur bij mān buurman op de bank omdat ik mān huis niet in kan
Ik ben gewoon de oplader van mn smartwatch kwijtgeraakt. Ik begin echt in een zwart gat in ons huis te geloven hahahaha, hoe kan dat rotding nou ineens weg zijn. Heb echt overal gezocht, maar hij is spoorloos. Heb zelfs Ellie Lust haar tip om met de klok mee te zoeken al ingezet.
He wat een naar nieuws
Kan je tijd voor jezelf te nemen vandaag? Zou het zeker doen als het kan.