Schrik me de tyfus van dat kut luchtalarm
Like voor de tip van Ellie! Hopelijk vind je hem snel. Misschien je spullen meteen wat etherdiscipline bijbrengen, over
Ik dacht dat het dinsdag was dus ik was even 2 sec in paniek hahahah.
Echt deze wind, word er naar van
Gelukkig doet het Twitter account het weer van het luchtalarm
Mijn overbuurman die normaal altijd achter zijn bureau zit te werken, staat nu al de hele ochtend en af en toe begint hij te klappen. Ik wil echt te graag weten wat hij aan het doen is.
Maar ook echt ‘forceer de deur maar’, ik zou alleen maar denken: hoe dan?!? En als je dan binnen bent kan je deur ook niet meer dicht? Hoe is dit een oplossing haha.
Wat gek, ik kreeg dat nummer van de oud bewoners pas toen ik had toegezegd. Was om met hen te bespreken wat ik van ze over wou nemen qua vloer en wellicht wat apparatuur wat ze niet mee wilden nemen. Bezichtiging werd door de woningstichting zelf geregeld
Is het idee van een deur die op slot zit ook niet dat hij niet zo makkelijk te forceren is???
Ja, als je hebt toegezegd vind ik het ook niet zo gek. Maar dit vond ik inderdaad heel raar. Begin bijna te denken dat diegene het via via gehoord heeft en doet of hij het via Woningnet heeft. Ik moet vrijdagochtend de sleutels inleveren, dus ga het dan wel even vragen. Al twijfel ik ook of ik niet eerder moet bellen en of het een valstrik is (ja, ik ben vrij paranoia)
De bezichtiging van mijn eigen huis (zelfde woningbouw) werd ook door de woningbouw geregeld. Heb toen ook geen nummers gehad, maar het huis stond al leeg.
Voor je eigen gemoedsrust zou ik gewoon al eerder bellen, zeker doen (waarom niet?)
hele logische vraag volgens mij van: klopt dit, gaat het goed zo
Ja, dat doe ik denk ik ook maar. Hopelijk zijn mijn pakketjes op tijd, dan kan ik daarna even bellen.
Bij mij was het via een andere organisatie dan jij noemt, maar het ging wel hetzelfde. Ik eindigde als 1e en moest toen rechtstreeks met de huidige bewoners afspreken om te bezichtigen! Ik moest overigens binnen 3 dagen ofzo officieel reageren richting de woningbouw of ik het wel / niet wilde. Dus zou niet te lang afwachten om te checken bij jouw organisatie of dit dan allemaal klopt
Oh thanks!!
Yes tactiek werkte. Ochtend vloog voorbij en vanmiddag lekker ook wat tijd voor mezelf
Hopelijk gaat jullie maandag ook goed!!
Ik had hetzelfde als @Twijfelkont dus idd via woningnet het nummer van de bewoners om te mogen bezichtigen. Misschien kun je contact opnemen met de woningbouw om de sleutel daar vast af te geven en aan te geven dat je liever hebt dat zij het vanaf nu verder regelen?
Zet wat dingen in het verkooptopic ofzo!
Nee, ik wil vandaag/morgenochtend bellen, want de afspraak is woensdag.
En bij mij ging het zo:
Ik mocht komen kijken bij mijn huidige huis (was al leeg) waar iemand van de woningstichting was. Ik moest de volgende dag voor 12:00 doorgeven of ik het wel of niet wilde. Maar het gekke is dat dit dezelfde woonstichting is.
Maar geen idee wat er gebruikelijk is bij deze woonstichting. Hoewel ik/mijn moeder er al jaren huurt via deze stichting waren al onze huizen leeg toen we kwamen kijken en waren er geen vorige bewoners meer. Al schreven ze vroeger (in 1987) wel op waar de vorige huurder heen ging (lekker voor je privacy ). Kwam daar papieren van tegen, haha.
@MakeFezHappen Sleutels lever ik sowieso vrijdag in, dus dit zal de enige bezichtiging zijn.
Ook toen je nog niet toegezegd had dus? Ik hoor nu hele wisselende verhalen, maar dat zal ook per stichting verschillen.
Wat ik trouwens wel vreemd vind is dat er nog verschillende dingen in het huis gedaan moeten worden door de woningbouw voor het verhuurd kan worden (deuren schilderen, nieuwe keuken, nieuwe badkamer, nieuwe wc), maar hem blijkbaar al wel op woningnet zetten.