huh wat raar, ik ben niet anders gewend dan dat alles via de woningbouw verliep. wist niet dat daar dus verschil in zit.
Nee, ik dus ook niet. Ik dacht eigenlijk dat het mijn psycholoog/de bank was toen ik gebeld werd.
Zou hun dan toch even bellen dat je liever wilt dat alles via hun verloopt en ze niet zonder overleg zomaar jouw nummer moeten weggeven (als dat niet besproken is) vind dat best bijzonder.
Mijn voeten worden maar niet warm? Heb sokken én pantoffels aan en zit onder een deken. Zo irritant dit, het leidt me ook helemaal af
Bedoel dat je de nummers al kreeg voor je ja had gezegd op een huis, maar zoals ik de rest van je berichtje lees was dat niet het geval. Ik woon er inderdaad ook nog enkele dagen. in theorie dan, want in de praktijk niet. Het klinkt zo in elk geval wel logischer en komt dus blijkbaar vaker voor.
En ik ga vanmiddag/morgen ook bellen (was ik inmiddels al van plan )
@Clancy Ik ga straks/morgen even bellen en dan hoor ik hopelijk hoe en wat.
Thanks voor alle antwoorden trouwens.
Even een korte voetmassage geven? Want snap dat je je nu niet goed kan concentreren. Niets zo irritant als koude voeten. OkĂ©, natte sokken aan je voeten is wel een goede tweedeâŠ
Dat gebeurt heel vaak. Dan staat een woning zo kort mogelijk leeg.
Ieeeh natte sokken haha. Ga maar even masseren ja, goed excuus voor pauze
Hahaha yep, had het geluk dat de huismeester op zân kantoortje zat. Maar als je dat 's avonds laat hebt dan ben je echt niet te feliciteren nee.
Ondertussen werkt het nog steeds niet hoor, maar ze hebben even een fysieke sleutel voor me gezocht want ben natuurlijk wel gewoon aan het werk. Moet alleen nu niet weer de deur uit gaan want dan heb ik pech.
Lekker sokken over de kachel leggen?
Goed idee!!
Ga ik zo mn wc roze verven?
Ik heb mijn laatste dag op stage vandaag en hoewel ik daar wel opgelucht over ben (ik werk ernaast nog en ben blij dat mijn studie bijna is afgerond) ben ik ook best een beetje emo. Op de een of andere manier heb ik dat altijd bij laatste dagen (bij himym hadden ze het over âgraduation gogglesâ en dat is echt de beste omschrijving van dit fenomeen haha)
Ben nav de polls hier All Saints ah terugluisteren. Jeugdsentiment. Ik vond hen echt stoere âgirlbossesâ (ook al haat ik dat woord)
Yess ik heb in de vakantie een proefvertaling gedaan voor een bedrijf, en hoor net dat ze tevreden zijn en dat ik de hele (best omvangrijke) website mag gaan doen! Lekker begin van de werkweek wel
Mijn lush bestelling staat al anderhalf uur op bezorger is onderweg naar de winkel.
Ik ben nieuwsgierig dus fiets door gappieeeee
ik word zo moe van mijzelf. vond het helemaal geweldig dat manager die link gaf voor eventuele course volgen. nu zie ik de inhoud en ik krijg gelijk weer paniek van 0 tot 1000. echt. waarom kan ik niet gewoon normaal zijn
De fysio die vanochtend âzoâ zou terugbellen had nog niet gebeld, normaal wacht ik gewoon af. belde ik op, had de assistente hem nog niet aangesproken
Ik zit lekker met een groen (Lush)masker op te werken. Voordeel aan thuiswerken en geen afspraken hebben vandaag. Moet het toch wat dragelijker maken zoân eerste dag.
Kak bedenk me net dat je dan natuurlijk ook de hele tyfus zooi moet afplakken. Zo geen zin in