Ik hoop dat mn patroon teken boek snel komt. Zodat ik snel een beroemde ontwerper kan worden.
Ik ga een tukkie doen. Ik vind dit thuiswerken wel wat
Fleecevesten zien er misschien niet uit, maar ze zijn wel heerlijk warm. Ik loop al een week in mijn werkfleecevest, haha. Heb er nog maar 2 bijbesteld zodat ik er 2 voor mijn werk heb en de oude houd ik dan thuis Als die oude een beetje goed uit de was komt tenminste.
Zo. Meteen jouw advies ter harte genomen en een weekendje weg gepland voor over 2 weken. Zin in!
En nu werkt inmiddels niks meer al enkele uren. Klucht deze eerste werkdag van het jaar . Arme IT mensen zullen wel helemaal een kutdag hebben!
ik smeer sinds een maand of drie regelmatig eens castorolie in mn wenkbrauwen en op m’n (saddo) haarlijn en misschien is dit wel toeval maar m’n wenkbrauwen zijn helemaal vol en mn haarlijn heb ik nu allemaal kleine haartjes bij m’n aanzet.
De bel ging net en ik deed de deur open. Stond er een groepje kinderen voor de deur te zingen en dansen en één had een soort toeter in de mond?? Ik ben vet moe, want het is maandag en dan ben ik al geïrriteerd. Dus ik zei: ‘Dit is teveel informatie, ik kan dit niet handelen.’ Daarna snel de deur dichtgegooid.
Ik dacht wat zit iedereen te zeiken zeg, stel je niet aan. Maar ik ben zelf zaterdag alweer begonnen met werken en had toen precies hetzelfde
Te veel informatie hahahahaahah
Een van mijn gym bec’s stond voor me in de rij. ZONDER MONDKAPJE heb maar even een ademhalingsoefening gedaan en niks gezegd. New year new me
Ik dacht 2021, het jaar van openheid. Heb net tegen een van m’n hulpverleners verteld dat ik biseksueel ben. We hebben het veel gehad over mijn twijfels over m’n relatie afgelopen jaar maar dit had ik buiten beschouwing gelaten en vond het zo tering eng maar ze reageerde gelukkig gewoon goed dus dat was fijn.
Ooit zullen ze mij begrijpen hahah
Haha ja ik ga een hotel boeken voor blue Monday!
En ook gelijk naar m’n rooster gekeken en door wat te schuiven en 1 verlofdag in te zetten heb ik in zowel februari, april en mei (2x) 5 dagen achter elkaar vrij
Oooooh maak ff een foto als het klaar is als je wil
Mijn katten vinden dat het etenstijd is en laten dat merken door onder andere te gaan vechten. Ja joh, doe maar.
Ik zat net even naar linialen te kijken en ik kreeg ineens een flashback. Op mn opleiding moesten we wel eens klassikaal patroon tekenen. En dan noemde de lerares op hoeveel cm iets moest zijn enzo. En toen zei ze iets van ¨De rug is 53 cm¨ en toen zei een klasgenootje ´ Huuuh maar mn liniaal gaat maar tot 50 cm´
Nou ik schreef hier gister over mijn bange kat die alleen maar naar mijn huisgenoot wilde brommen en onder de bank zitten. Vond het echt zielig om haar alleen te laten morgen als ik weer moet werken. Maar inmiddels is de kat 180 graden gedraaid en is ze blij met een extra persoon om mee te knuffelen.
Mijn huisgenoot heeft nog nooit huisdieren gehad en vond de kat in het begin ook een beetje eng. Was een beetje bang dat hij haar niet leuk zou vinden. Maar ik zit nu beneden en ik hoor van boven:
“Oh jij bent echt een leuke kat. Kom maar, mag ik je aaien? Ja goedzo, wat ben je toch lief!”
Uh ja maar heb vandaag de kracht helaas niet gekregen. Misschien vanavond nog
Ik ben geinfluenced door alle weekendjes weg. Ik ga ook zoeken naar eentje voor deze maand met jacuzzi en sauna👌