Wat je even kwijt wil #46

Ik ben vanmiddag gevallen op het werk omdat ik een openslaande deur wilde ontwijken. Beide polsen zeerrrrrr.

Ik baal soms zo van mijn kleinere appie, zag dat er nieuwe vega stukjes (als rund) in de app stonden maar mijn appie had ze natuurlijk weer niet :sob:

1 like

Facking lange vergadering voor zo’n eerste werkdag na de vakantie pff geen zin meer

2 likes

Mijn lush bestelling is binnen.
Meer mensen besteld?

Edit: dit is overigens het pakket van €50,- bad en douche spullen.

35 likes

Is dit die van 50 euro? Ik zit de kleine te overwegen maar twijfel een beetje of het dan niet net een beetje een sneue hoeveelheid spullen is omdat Lushproducten per stuk natuurlijk best duur zijn.

1 like

Ja €50,-. Ik heb het er net bijgezet.

1 like

Thanks! Het is wel echt veel, ik twijfel nog even verder haha

1 like

Als je de mogelijk hebt zal ik het doen. Is wel echt zelfzorg.

2 likes

Ja daar heb je zeker een punt, denk dat ik het misschien maar gewoon ga doen :blush:

1 like

Jemig kitkat is echt lekker

7 likes

@keekie Nou heb hem besteld hoor :grin: De kleine met doucheproducten, want ik heb geen bad. Alleen hoe ging het bij jou met betalen? Heb niks afgerekend en in de bevestigingsmail staat er ook niks over

1 like

Oké ga ik echt op Blue monday een kamer boeken voor één nachtje voor fucking €205… wel inclusief bubbelbad en infrarood sauna

21 likes

Je krijgt een vervolgmail met de betaling maar dat doen ze handmatig dus ik denk morgenochtend tijdens werktijden.

Dag vier in het nieuwe jaar en het lukte me eindelijk om te sporten. Had geen plan dus random oefeningen gedaan en veel op de grond gelegen. Maar begin is gemaakt.

Door jullie wil ik ook die lush box. Mag ‘m niet van mezelf. Ga me inhouden maar ben wel jaloers.
Edit: heb nog sleepy liggen. Ga me maar als troost daarmee insmeren.

2 likes

Ik woon te ver voor de lush box😭 en mag niets kopen

1 like

Woehoeee mijn lush pakket is ook binnen, heel blij mee!! Ik heb die van 25 euro met alleen douche producten.

Samenvatting

15 likes

Ik wil ook niets kopen, dus ben juist blij dat ik te ver weg woon

2 likes

Wat kan een mens een zooi verzamelen zeg, heb net 22 nagellakpotjes weggeflikkerd.

3 likes

Wat waren je dingen?

Ik had een bad/douchepakket besteld bij lush voor 25 maar wat ik kan afleiden aan de foto heb ik alleen maar badspullen gehad🥲 Bij mijn vriend laten afleveren ‘mijn’ Lush doet niet mee.