Wat je even kwijt wil #46

Ahh oke top, dankjewel!

Niet zo twijfelen, gewoon boeken

2 likes

Ja, moet ik ook blij mee zijn, haha.

1 like

Wow ook een goed pakket. En love snowfairy, ik had er vraag iets van gehad.

1 like

Heb je geen bad?

Volgens mij stond SF vorig jaar best vaak op marktplaats. Of hier aanbieden?

Zolang die lush dingen niet vol met haar of gezicht spullen zit hoef ik het niet. Dan kies ik liever een keer 1 of 2 dingen uit die ik wel lekker vind ruiken.

2 likes

Dit klinkt echt heerlijk :two_hearts:

Ik lees nu dat ze in big brother hun duim naar de camera moeten opsteken voordat ze seks gaan hebben, zodat het duidelijk is dat er mutual consent is. rare tijden leven we in

7 likes

Precies, weet je gelijk of je het hebt of niet.

1 like

Ik wil dit pakje kopen maar geen kind🤷‍♀️

20 likes

Oh jawel (anders was ik voor alleen douche gegaan uiteraard) maar had graag wat meer balans gehad :blush:. Maar ga het zo pas echt zien. Heb van mijn vriend alleen een foto van de bovenkant van de tas gehad dus wie weet wat er allemaal inzit. Snowfairy helaas niet, hij kon geen knalroze substantie detecteren.

1 like

Vrienden of familie die mogelijk binnenkort een kind krijgen? Heb je alvast een cadeautje achter de hand

1 like

ohhh ik wil dit ook! boeiend dat we geen kinderen hebben, je kan maar vast voorbereid zijn toch :woman_shrugging:t3:

2 likes

Je mag het wel voor mijn kind kopen.

5 likes

Ja haha soms wil ik dat wel doen maar dan ben ik bang dat ik het krijgen van een kind jynx😅

1 like

Ik heb echt ineens zieke spierpijn in mijn rechterarm maar ik heb geen idee hoe dat kan, bijzonder. Het voelt alsof ik vet lang een te zware tas om mijn arm heb gehad maar dat is het ook niet.

Ik had zo’n Lushpakket gekocht, omdat ik makkelijk in marketingacties trap en een badje heb. Nu heb ik met een mega bruisbal in mijn mini-badje gezeten en ruik ik en alles om mij heen naar snoepketting. Ervaring 10/10. Ik heb zo bizar veel gekregen dat ik tot in mei regelmatig mijzelf kan onderdompelen in zoete geuren.

31 likes

Ook iets waar je door het forum bent ingetrapt?

11 likes

Ja, ook 10/10 score.

18 likes