Wat je even kwijt wil #46

Dacht je dat je eindelijk af was van Tjitske en de Aldi reclame is er nu weer een nieuwe “Aldi voor altijd???” Tyf op

1 like

Ik zag dat ze gisteren in mijn gebruikelijke filiaal het vega schap aan het veranderen waren (2 keer zo groot). Vandaag was ik er weer en er was heel veel leeg. Maar ik denk dus dat ze mega veel nieuwe dingen gaan krijgen. Even afwachten nog…

3 likes

Serieus wie moet ik een brulbrief sturen over die fucking strato reclame. Ik ben het helemaal zat

12 likes

Ik heb dit vanochtend gelezen en het bleef een beetje in mijn hoofd hangen want probeerde steeds te bedenken wat iemand dan aan het doen is met zulke bewegingen… ik kwam uit op: meedoen met een sportieve online nieuwsjaarsmeeting of een wedstrijd kijken of online gym

3 likes

Hahaha nice

1 like

Holy mother ik heb zo’n fucking hete match op tinder. Dit kan alleen maar misgaan natuurlijk. Maar ik ga vast ons huwelijk voorbereiden.

@Enthusiasm hahah laf de moeite. Maar hij stond dus stil en klapte af en toe. Heel gek. Wedstrijd zou kunnen maar ga gewoon zitten?

8 likes

Altijd als het weer januari is, ga ik proberen gezond te eten etc. Nu heb ik dus niets in huis, maar zoooooooooooooo’n zin in iets lekkers. Stomme ideeën ook altijd.

1 like

Ik mis creatief zijn zo erg en ik vind het zo kut dat ik dat niet meer kwijt kan in mijn werk, maar ik kan me er ook niet toe zetten om een creatieve hobby te zoeken dus zit ik maar gewoon boos op de bank.
afbeelding

23 likes

Net tien minuten met m’n kat bij de kachel naar buiten zitten kijken hoe twee andere katten ruzie maken over onze kattenkruid. Lockdown entertainment tot de max :thumbsup:

8 likes

Oké :woman_shrugging:

9 likes

Gat in de markt, ik ga even mijn neus legen.

43 likes

Oh yes ik kan online zoom sportlessen volgen bij mn sportschool. Vast niet heel chill maar ik heb nieuwe energie nodig en het is wel een leuke manier om al die lessen te proberen. Dus heb er maar vast vier geboekt voor komende week

3 likes

Heb jij nou dat comic sans lettertype op je telefoon :sob::sob:

36 likes

Ik dacht ‘schenk nog ff het laatste beetje wijn in voor tijdens het studeren’, maar nu zit mijn grote frisdrankbeker (die er nog stond) bijna helemaal vol. Proost

4 likes

Is niet echt.

73 likes

:sunglasses:

Ik heb vorige week dit gekocht en het is nu al mijn beste aankoop van 2021

Ik sta nooit meer op mijn leven is compleet

28 likes

Mijn nicht is dit weekend bevallen en ik wil graag ee leuk (handgeschreven) kaartje sturen maar ik kan nu natuurlijk nergens een kaartje kopen! Super irritant zeg…

Volgens mij verkopen ze bij de supermarkt ook kaarten! Wel een kleiner aanbod dan bij het postkantoor oid maar denk dat ze voor geboorte ook wel iets hebben.
Gefeliciteerd met je achterneefje/nichtje!

In supermarkten hebben ze vaak wel kaartjes toch? Of online een uitzoeken (blanco) en naar jezelf laten sturen? Benzinepomp misschien nog?