Wat je even kwijt wil #46

Altijd als het weer januari is, ga ik proberen gezond te eten etc. Nu heb ik dus niets in huis, maar zoooooooooooooo’n zin in iets lekkers. Stomme ideeën ook altijd.

1 like

Ik mis creatief zijn zo erg en ik vind het zo kut dat ik dat niet meer kwijt kan in mijn werk, maar ik kan me er ook niet toe zetten om een creatieve hobby te zoeken dus zit ik maar gewoon boos op de bank.
afbeelding

23 likes

Net tien minuten met m’n kat bij de kachel naar buiten zitten kijken hoe twee andere katten ruzie maken over onze kattenkruid. Lockdown entertainment tot de max :thumbsup:

8 likes

Oké :woman_shrugging:

9 likes

Gat in de markt, ik ga even mijn neus legen.

43 likes

Oh yes ik kan online zoom sportlessen volgen bij mn sportschool. Vast niet heel chill maar ik heb nieuwe energie nodig en het is wel een leuke manier om al die lessen te proberen. Dus heb er maar vast vier geboekt voor komende week

3 likes

Heb jij nou dat comic sans lettertype op je telefoon :sob::sob:

36 likes

Ik dacht ‘schenk nog ff het laatste beetje wijn in voor tijdens het studeren’, maar nu zit mijn grote frisdrankbeker (die er nog stond) bijna helemaal vol. Proost

4 likes

Is niet echt.

73 likes

:sunglasses:

Ik heb vorige week dit gekocht en het is nu al mijn beste aankoop van 2021

Ik sta nooit meer op mijn leven is compleet

28 likes

Mijn nicht is dit weekend bevallen en ik wil graag ee leuk (handgeschreven) kaartje sturen maar ik kan nu natuurlijk nergens een kaartje kopen! Super irritant zeg…

Volgens mij verkopen ze bij de supermarkt ook kaarten! Wel een kleiner aanbod dan bij het postkantoor oid maar denk dat ze voor geboorte ook wel iets hebben.
Gefeliciteerd met je achterneefje/nichtje!

In supermarkten hebben ze vaak wel kaartjes toch? Of online een uitzoeken (blanco) en naar jezelf laten sturen? Benzinepomp misschien nog?

@Jeg @Henry @mikselke Thanks, ik heb gebeld en heb er geen recht op omdat het initiatief bij mij lag, maar goed om te weten hoe dit werkt!

1 like

Het is dat ik helaas al een bril op sterkte nodig heb, maar anders zou ik het wel weten…

@MakeFezHappen ja ik kijk inderdaad even bij de supermarkt morgen en anders denk ik dat ik maar een kaartje bij greetz bestel ofzo.

Ik heb net ook een agenda besteld. Kan ik morgen in plaats van leren in mijn agenda schrijven dat ik moet leren :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Ik kijk Klassen en moet er gewoon van huilen, die kinderen allemaal thuis en die juf die haar oude laptop geeft aan een kind en dan stiekem knuffelt met haar. En dan zegt zo’n leerkracht dat de school de veilige haven is van het kind en dat dit een kind van de rekening is. Ja dan breek ik. :sob:
Heb mijn kinderen vandaag bijna allemaal gezien/gesproken, nog 8 niet.
Dus die hopelijk morgen. Morgen gaan ze de rekenles online maken en woensdag krijgen ze nieuwe stof, dus ik hoop dat het nog allemaal lukt​:sweat_smile: maar wat ben ik trots op ze dat ze het toch allemaal maar doen :smiling_face_with_three_hearts:

De juf daarentegen :sob:

33 likes

Die doet het toch ook allemaal maar even en mag onwijs trots op zichzelf zijn! :heart:

20 likes