Wat je even kwijt wil #46

@Jeg @Henry @mikselke Thanks, ik heb gebeld en heb er geen recht op omdat het initiatief bij mij lag, maar goed om te weten hoe dit werkt!

1 like

Het is dat ik helaas al een bril op sterkte nodig heb, maar anders zou ik het wel weten…

@MakeFezHappen ja ik kijk inderdaad even bij de supermarkt morgen en anders denk ik dat ik maar een kaartje bij greetz bestel ofzo.

Ik heb net ook een agenda besteld. Kan ik morgen in plaats van leren in mijn agenda schrijven dat ik moet leren :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Ik kijk Klassen en moet er gewoon van huilen, die kinderen allemaal thuis en die juf die haar oude laptop geeft aan een kind en dan stiekem knuffelt met haar. En dan zegt zo’n leerkracht dat de school de veilige haven is van het kind en dat dit een kind van de rekening is. Ja dan breek ik. :sob:
Heb mijn kinderen vandaag bijna allemaal gezien/gesproken, nog 8 niet.
Dus die hopelijk morgen. Morgen gaan ze de rekenles online maken en woensdag krijgen ze nieuwe stof, dus ik hoop dat het nog allemaal lukt​:sweat_smile: maar wat ben ik trots op ze dat ze het toch allemaal maar doen :smiling_face_with_three_hearts:

De juf daarentegen :sob:

33 likes

Die doet het toch ook allemaal maar even en mag onwijs trots op zichzelf zijn! :heart:

20 likes

Echt heel indrukwekkend programma idd. Respect voor alle mensen in het onderwijs

1 like

Jij praat altijd zo vol liefde over al je kindjes en ik weet zeker dat zij dat ook voelen!

2 likes

Huh, wat zijn dit voor een Lush pakketten?

Trap er niet in voor je t weet heb je 10 kilo zeep.

41 likes

Voetenbadje :smirk: plus meesleuren naar hotels

En als je echt perse handgeschreven wil kun je als laatste optie ook nog een lege kaart van Greetz naar jezelf laten sturen en daarna zelf opsturen/brengen.

Of via Etsy een leuke ( handgemaakte )kaart!

4 likes

ja dit doen ze nog steeds! scheelt namelijk gedoe met bedrukken, nu bedrukken ze alleen de kaart ipv de kaart en de envelop. of je moet een dubbele kaart nemen en dan de flap er afknippen zodat je een enkele kaart overhoudt en je die kunt beschrijven! @Dommel

2 likes

Handig. Als ik mijn bril op heb herkent Face ID me niet. :joy: Heb overdag lenzen in.

1 like

Hahaha de lucky van vanavond :joy:

Hahha boxen van 25 of 50 euro die ze voor de dubbele waarde volstoppen met saleproducten.
Mijne is ook binnen, ik heb geen bad maar wel vrienden met een bad dus heb de 50 euro douche & badset gehaald, ben zo benieuwd

Linkje:

3 likes

Echt fijn dat het gelukt is. Stuur je tzt een foto?

Ja ik weet niet wanneer ik uberhaupt ooit in Rotterdam ben (daar staat t) maar dat pakket vergaat niet

Jammer de link van Rdam werkt niet (meer).