Wat je even kwijt wil #46

Laat t dan lekker opsturen! Kun je er nu al gebruik van maken

Werkt alleen binnen openingstijden! Of dat was tenminste zo in Utrecht. Deed het 's avonds ook niet, maar de volgende dag overdag wel weer

Ohhh thanks ga ik morgen eff checken.

1 like

Durf dat niet aan hem te vragen :dizzy_face: ik ken hem amper en ben al blij dat ik zn adres mocht misbruiken haha, is een vriend van mn bff

Oh ja dan snap ik t wel, dan is dat misschien een beetje overvragen

2 likes

Jaa precies maar komt goed, t loopt niet weg

Ik moet zo lachen dat hij zon mierzoete doos in huis heeft.

7 likes

Ik ben pas een uurtje thuis van werken en moet om 8 weer beginnen. Kan echt nog niet slapen, grr ik haat dit.

Wordt het morgen?

tenor (1)

6 likes

Morgen ga je de wc verven! Als je dat maar vaak genoeg herhaald dan hoef je het nooit te doen :joy:

1 like

Dat kun je aanpassen in de allerlaatste stap! @Dommel
Ik doe dit elk jaar namelijk, eerst naar mezelf en dan naar de ander versturen.

1 like

Lig lekker te scrollen op insta… krijg ik opeens deze rare gluiperd te zien. Krijg er helemaal een ongemakkelijk gevoel van?? Blehhh

42 likes

Is dit echt? :cry:

@syntagma daar issie weer

1 like

:kissing:

1 like

Ik ben het universum superdankbaar dat mijn buren met hun krijsende kinderen eindelijk zijn verhuisd, maar nu woont er een man die ‘s ochtends altijd door zijn huis rent en tegelijkertijd heel hard (en vals) zingt ?! Waarom. Sinds ik me heb voorgesteld dat hij ernstig verstandelijk beperkt is kan ik het iets beter handelen, maar het blijft klinken alsof hij naast me in bed zingt :unamused:

7 likes

Ik heb geen thermostaat, maar gewoon een draaiknop op de verwarming. Alleen de knop staat tegen de bank aan, dus ik kan de cijfers niet lezen en heel soms raak ik in de war welke kant nou aan en uit is. Nou gisteravond had ik dit weer, maar ik dacht dus dat het gewoon uit was, maar niet dus, hij stond de hele nacht vol open :hot_face:. Gelukkig was het niet helemaal een sauna, want ik was ook nog vergeten om vanacht het raam dicht te doen :+1:

2 likes

Lefty loosey, righty tighty!

7 likes

Heb je een adres van het kantoor? Heb nog eieren die over datum zijn…

17 likes

ik heb hier ook nog wel een tros tomaten en een emmer azijn.

6 likes